اقتصاد مقاومتی دقیق‌ترین، کامل‌ترین و کارآمدترین مدل مدیریتی بوده و تنها راه برون‌رفت شهرداری‌ها از چالشی هاي پيش روي ، اهتمام به اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۵۶۴۸۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان در مراسم ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر ، شهردار زنجان و مديران مجموعه شهرداري با رئيس كل دادگستري استان زنجان با اشاره به بندهای مختلف اقتصاد مقاومتی، تحقق اين سیاست‌ها را در گرو تعامل همه دستگاه‌ها دانست و گفت: بی‌تردید، ارتباط تنگاتنگ مسئولان حوزه شهری با مردم باعث شده است که این بخش بیش از سایر بخش‌ها در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش داشته باشد، به همین خاطر امیدواریم به‌عنوان قطعه‌ای از پازل عمل کرده و در حل موضوع کمک کنیم.

سعيد اميدي افزود: از 24 بند سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی، 16 بند قابلیت اجرا در مجموعه مدیریت شهری زنجان را دارا بوده و اجراي اين اصول گره گشاي بسياري از مشكلات خواهد بود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص روند فعاليت هاي عمراني شهرداري تصريح كرد: عليرغم وجود مشكلات مالي در سال گذشته، بيش از 90 ميليارد تومان كار عمراني در سطح شهر اجرا گرديد و اميدواريم با برنامه ريزي هاي صورت گرفته اين رقم در سالجاري به بيش از 100 ميليارد تومان افزايش يابد.

ارسال نظرات