مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در گفت و گو با "بسیج"
حجت الاسلام موحد گفت: عدم همکاری ادارات با اردوهای جهادی نشان از کج سلیقگی آن هاست که نیازمند اصلاح رفتار می باشد تا بتوان با کمک یکدیگر گام های موثری را در جهت بهبود شرایط زندگی روستائیان برداشت.
کد خبر: ۸۶۵۶۴۲۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در گفت وگو با خبرنگار بسیج در خصوص اهمیت برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: اردوهای جهادی همه ساله با حضور پرشور جهادگران از اقصی نقاط کشور در مناطق محروم برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین اردوهایی رفع محرومیت در روستاهاست که البته نیازمند توجه و همکاری بیش از پیش دولت به این مهم می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در خصوص برخی ادارات و ارگان هایی که هیچ همکاری با جهادگران ندارد گفت: این نوع رفتار نشان از کج سلیقگی آن هاست که نیازمند اصلاح رفتار می باشد تا بتوان با کمک یکدیگر گام های موثری را در جهت بهبود شرایط زندگی روستائیان برداشت.

وی گفت: عده ای متاسفانه اعتقادی به بسیج و فعالیت های آن ندارند و تصور می کنند به صورت هم عرض صورت می گیرد در حالیست که اینچنین نیست.

حجت الاسلام موحد در پایان گفت: دولت می تواند از بسیج به عنوان یک بازوی توانمند استفاده کند چراکه با حمایت های لازم می توان شاهد شکوفایی کشور بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها