خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی علاج مشکلات اقتصادی کشور بوده و صاحبان فکر و نظریه‌پردازان باید در این مقوله ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۸۶۵۶۴۲۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در جمع کارکنان سپاه استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری راهبرد سال بیان نمودند یکی از مؤلفه‌های اقتدار کشور ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به آن هدف انقلاب اسلامی برسیم باید در همه ابعاد به استقلال برسیم که نمونه آن همین اقتصاد مقاومتی است که باید در عمل اجرایی شود نه با شعار و حرف.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به هدف دشمنان برای ضربه زدن به این خاک مقدس خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی با انواع تحریم‌ها و توطئه‌ها ضربه اساسی وارد کند که باید موضوع مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی از سوی دولت بیش از پیش جدی گرفته شود.

معبودی صاحبان فکر و نظریه‌پردازان در زمینه اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی علاج مشکلات اقتصادی کشور بوده و صاحبان فکر و نظریه‌پردازان باید در این مقوله ورود پیدا کرده و این موضوع را به عنوان یک گفتمان در جامعه مطرح کرده و مردم نیز این مسئله را جدی مطالبه کند.

وی از همه دست‌اندرکاران سپاه استان قزوین در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای کاروان‌های راهیان نور این استان در یادمان‌های 8 سال دفاع مقدس در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها