خبرهای داغ:
به همت نویسنده و پژوهشگر حوزوی، کتاب اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اواخر فروردین ماه منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۴۱۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سال ۱۳۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است و در این سال همگان از دولت تا ملت را به رعایت این اصل توصیه کردند.

در همین راستا، تبیین و ترویج مبانی اقتصاد مقاومتی از سوی علما و فضلای حوزه در خصوص مبانی اقتصاد اسلامی می تواند در ارایه شکل اصلی این اقتصاد کمک رسان باشد.

از جمله فضلای حوزوی که در سالهای گذشته اقدام به انتشار کتاب هایی در تبیین مبانی مطروحه از سوی مقام معظم رهبری در شعارهای سال داشته است، می توان به حجت الاسلام سروری اشاره کرد.

وی در سالهای اخیر کتبی در زمینه مدیریت جهادی، همدلی و همزبانی، جهاد اقتصادی، حماسه سیاسی و اقتصادی و.... به رشته تحریر درآورده است که کتاب سال گذشته وی در یک سال ۵ بار تجدید چاپ شد.

در همین راستا وی با جمع آوری منابع دینی از قرآن و سنت به ویژه شیوه مدیریت اقتصادی پیامبر و امام علی(ع) به ارایه مبانی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کرده است و با جمع آوری و ارایه مبانی ارایه شده از سوی مقام معظم رهبری به تبیین این مبانی پرداخته است.

گفتنی است کتاب « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نوشته حجت الاسلام سروری اواخر فروردین و در ۱۵۲ صفحه توسط انتشارات جوان موفق در بازار نشر عرضه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها