فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به لزوم افزایش توان دفاعی گفت: اگر قدرت دفاع از خود نداشته باشیم، دشمن یکجا ما را می‌بلعد.
کد خبر: ۸۶۵۶۳۴۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار ابراهیم جباری شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحوم سلحشور فرد خود ساخته‌ای بودند، اظهار داشت: این فرد از دل مسجد روییده و مانند یک شجره طیبه الهی در دوران انقلاب اسلامی نه تنها کشور ما بلکه دهها کشور اسلامی و غیراسلامی را پوشش داد.

وی افزود: این شجره طیبه الهی توانست نقش خود را ایفا کند و شاخ و برگش به عمق کشورهای اسلامی و غیراسلامی نفوذ کرده و سایه افکنده است.

فرمانده سپاه ولی امر عنوان کرد: برد کارهای فرهنگی و هنری ایشان از دامنه کشور ما خارج شد و در اقصی نقاط عالم اثر خود را گذاشته است و وقتی به چند کشور اسلامی و غیراسلامی دعوت شد استقبال از ایشان به شکل گسترده‌ای انجام شد که نشانگر اثرگذاری کارهای مرحوم سلحشور است.

وی تصریح کرد: وقتی اثری از دل قرآن و متون اسلامی رویش کند در عمق جان انسانها نفوذ پیدا می‌کند که بحمدالله ایشان توانست این اثر را در دنیا از خود به جای بگذارد که امروزه به عنوان الگو مطرح است و رهبر معظم انقلاب نیز در ابتدای امسال ایشان را به خاطر زحمات و جوششی که در وجودش بود به عنوان یک الگو برای نسل امروز معرفی کرد.

سردار جباری در مورد برجام و بدقولی‌های آمریکا نیز گفت: متاسفانه دشمن براساس قول و تعهدی که داده به آن پایبند نیست در حالی که ما به تعهدات خود عمل کرده‌ایم و دولت ما حتی در مواردی جلو نیز افتاد که مردم گله داشتند که چرا از طرف مقابل جلو افتاده‌اید.

وی بیان کرد: در حالی که ما به تعهدات خود عمل کردیم ولی متاسفانه تحریمها برداشته نشده و اضافه هم می‌شود.

فرمانده سپاه ولی امر در مورد اظهار نظرهایی که می‌گویند دوران موشک گذشته و دوران مذاکره است، اظهار داشت: این یک نظر غلطی است که برخی افراد در جامعه ما مطرح کردند که همنوا و هم صدا با دشمن شده‌اند.

وی افزود: ضعیف‌ترین انسان از لحاظ اعتقاد و تحلیل نسبت به اوضاع داخل و خارج این را می‌داند که اگر ما صاحب قدرت نباشیم در میز مذاکره نمی‌توانیم حرفمان را بر کرسی بنشانیم و آنها ما را یکجا می‌بلعند.

سردار جباری با بیان اینکه ما باید با قدرت به پیش برویم، ابراز کرد: حال اگر این قدرت موشکی باشد یا دریایی، باید از توانمندیها برای دفاع از خودمان استفاده کنیم نه برای تهاجم به کشور دیگر.

وی تصریح کرد: ما کشوری نیستیم که به کسی تهاجم کنیم و رهبر عزیز ما این اجازه را به مسئولان ما نمی‌دهند که بی دلیل با کشوری درگیر شویم مگر اینکه کشوری به ما تعرض کند که آنوقت ما وظیفه دفاع از خودمان را داریم.

فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه این امکانات برای دفاع است، عنوان کرد: آیا ما می‌توانیم بدون این امکانات سر میز مذاکره بنشینیم؟ که یک انسان غافل و نادان هم این را می‌فهمد.

وی خاطرنشان کرد: من تعجب می‌کنم از بعضی از آدمهایی که سوابقی را در این انقلاب دارند ولی حرفهایی را می‌زنند که دشمن پسند است.

سردار جباری در مورد تداوم آزمایشات موشکی و تهدیدات دشمن نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در سایه هدایتهای عالمانه و حکیمانه رهبر عزیزمان هیچ وقت زیر بار تهدیدات دشمن نخواهند رفت و کار موشکی را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: وقتی عزیزان حزب‌الله لبنان و رزمندگان غزه که از ما الگو می‌گیرند و یک هزارم توانمندیهای ما را ندارند دشمن را سرجای خود نشانده‌اند، حال ببینید ما چه خواهیم کرد. 
ارسال نظرات