حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی‌شاهرودی گفت: تقویت رشته های رزمی در بین روحانیون از برنامه های سازمان بسیج طلاب در سال 95 است.
کد خبر: ۸۶۵۶۳۰۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی‌شاهرودی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور درباره اهمیت ورزش برای روحانیون گفت: حوزه های علمیه در تعالی اخلاق و و معنویت در طول تاریح و همچنین امروز پیشگام بوده اند و در کنار تعالی اخلاقی از سلامتی و نشاط جسمی غفلت نداشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ محمدی شاهرودی افزود: ورزش هم به تعالی معنوی و روحی و هم بالا بردن توان جسمی و سلامتی کمک می کند و همان طور که رسول خدا بر سلامت جسم تاکید کرده اند، طلاب بسیجی اهل ورزش هم باید در ادامه راه این پیامبر عظیم الشان، در راه افزایش توان جسمانی و سلامتی شان با استفاده از ورزش گام بردارند.

وی با اشاره به فایده دیگر ورزش تاکید کرد:هدف دیگری که در ورزش نهفته است، تقویت بنیه استقامت در همه جهات است. ورزشکاری که به امیرالمومنین(ع) و شهدا اقتدا می کند، هم روحیه شادابی کسب می کند و هم نیاز امنیت کشورمان با داشتن نیروهای مقتدر تامین می شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون اظهار داشت: در همین راستا در سال 95 تقویت ورزش طلاب در بخش ورزش های رزمی و همچنین برگزاری جشنواره ورزشی طلاب در رشته های بیشتر از جمله اهدافمان خواهد بود.
ارسال نظرات