خبرهای داغ:
سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی شهرستان بهار تأکید کرد

مدیریت جهادی بستری برای مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی

سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی شهرستان بهار با بیان اینکه برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی راهی جز تکیه بر توان داخلی وجود ندارد، گفت: فرهنگ مدیریت جهادی، بستری برای مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۵۶۲۷۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

حجت الاسلام جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: تکرار اقتصاد مقاومتی توسط رهبری نشان دهنده اهمیت فراوان این مسئله بوده که نیازمند اقدام و عمل در این حوزه است.

وی در خصوص اهمیت اقتصاد در نظام اسلامی گفت: آیات و رویات بسیاری در این خصوص مطرح شده و با راهکارهایی چون اصلاح الگوی مصرف، اشتغالزایی، حمایت از تولیدکنندگان، استفاده از نخبگان و مصرف کالاهای داخلی می‌توان گام مثبتی در راستای تحقق شعار سال برداشت.
سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی شهرستان بهار خاطرنشان کرد: فرهنگ مدیریت جهادی، بستری برای مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی راهی جز تکیه بر توان داخلی وجود ندارد، گفت: هرچه در این عرصه دقیق‌تر و بهتر عمل کنیم، علاوه بر رونق اقتصادی، در بازارهای اقتصادی نیز حرفی برای گرفتن خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار