زن خانه دار اگر بداند چه میزان بستر برای کمک به معیشت خانه و مملکت آماده است آنموقع هرخانه یک کارخانه می شود لذا ترویج فرهنگ کار، تلاش و کوشش اولین الزام اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۵۶۲۰۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
 خبرگزاری بسیج مازندران،  سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی ظهر امروز در همایش زن، مدیریت، سلامت خانواده، تعالی جامعه که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام مادر در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد تنها راه برونرفت از مشکل اقتصادی را اقتصاد مقاومتی یاد کرد.
 فرمانده سپاه کربلا در جمع زنان شاغل و بازنشسته پاسدار سپاه کربلا گفت: جای تاسف دارد که هنوز خیلی از مسئولین و مردم معنای اقتصاد مقاومتی را نمی دانند و الزامات و ابعاد این مهم برایشان ناشناخته مانده است.
 سردار بابایی اشاره کرد: اولین اقدام و عمل در تحقق اقتصاد مقاومتی تبیین موضوع حیاتی و شناخت چگونگی و چیستی ان است.
 وی ادامه داد: اگر اقتصاد مقاومتی  به درستی تبیین شود جامعه از لحاظ اقتصادی پیشرفت محسوسی خواهد کرد و در آنصورت چنانچه حتی حرف مشکل بیکاری و معیشت به میان آورده شود باید تعجب کرد.
فرمانده سپاه کربلا افزود: باید  با کار و تلاش مضاعف و همت مجدانه کوتاهی های مسئولین و مردم  در جنگ اقتصادی  جبران شود و با جدیت این مشکل  حل شود.
 در این همایش مادر و همسر شهیدان سید علی دوامی و محمد شالیکار به بیان ویژه گی این دو شهید پرداختند.
 مولودی خوانی خواهران پاسدار و تجلیل از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم  بخش پایانی همایش اخرین روز هفته گرامیداشت مقام زن و مادر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها