خبرهای داغ:
حیدری در جشن کوثر بیان کرد: جایگاه و زندگی فاطمه زهرایی داشته باشیم زهرایی عمل کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۶۱۶۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین علیرضا حیدری فرمانده سپاه شهرستان البرز در جشن کوثر فاطمه زهرا(س( در تالار شهر الوند با حضور مسئولین شهری، شهرستان برگزار شد از حضور پرشور زنان شهرستان البرز بالاخص مادران و همسران شهید تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به جایگاه ویژه حضرت زهرا (س) بیان کرد: فاطمه و مقام او یعنی شرافت و گذشت در حد کمال که برای یک انسلن قابل درک است حال آنکه ایشان بیش از مفهوم کلمات هستند.
حیدری ادامه داد: هرکس عبادت و کارهای خود را خالصانه برای خداوند انجام دهد خداوند بهترین مصلحت ها را برای  او رغم می زند شما زنان فاطمی هم با الگو گرفتن از فاطمه زهرا همه کارهایمان برای رضای خدا باشد.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز در پایان این مراسم یادآور شد: من از شما زنان بسیجی سه درخواست دارم؛ نخست آنکه فقط در حد یک جشن با  حضرت فاطمه زهرا (س) برخورد نکنیم جایگاه و زندگی فاطمه زهرایی داشته باشیم درخواست دوم من از شما زنان این است که در افکار مادر باب ایشان در حد گفت وشنود نباشد، حضرت زهرایی عمل کنیم و آخرین خواسته من از شما مادران و زنان این است حجابی و اخلاق فاطمی داشته باشیم و این سه الگو را در جامعه رواج دهیم
در ادامه این مراسم  حجل الاسلام مویینی امام جمعه شهرمحمدیه اظهار کرد:جایگاه و عظمت حضرت زهرا آنقدر بالاست که خود بنده بعد از تحقیقات فراوان حتی به ذره ای از آن پی نبرده ام ، میتوان گفت مقام فاطمه زهرا (س) از مقام انبیا نیز بالاتر است.
مویینی اضافه کرد: امام علی نقی (ع) میفرمایند ما هر موقع مشکلی داشته باشیم به مادرمان حضرت زهرا متوسل میشویم.
یکی از القاب زیبا فاطمه الزهرا حورالانسیه است، حورالانسیه جنسش از چیست؟ از جنس ملائک است یا از جنس بشر است؟ اصلا چرا به ایشان این لقب را داده اند جواب این سوال در حدیث امام صادق آمده است ؛امام صادق میفرمایند :قبل از اینکه خداوند انسان را خلق کند روح فاطمه الزهرا خلق شده بود از ایشان سوال شد کجا بود مگر میشود کسی که آفریده نشده بود روح فاطمه زهرا خلق شده باشد پیغمبر فرمود روح فاطمه الزهرا در ظرف کوچکی در ساقه عرش درمیان هفت آسمان بوده.
امام جمعه شهرمحمدیه خاطرنشان کرد: زنان باید از فاطمه الزهرا الگو بردارند و فاطمی عمل کنند ؛شما زنان بسیجی باید رهرو راه ولایت باشید و نظام ولایی را ادامه دهید تا در مسیر حضرت زهرا قدم بردارید .
موسوی مویینی در پایان یادآور شد: امروزه در دانشگاه ها و دبیرستان های دخترانه آنگونه که حجاب فاطمی و اسلامی باشد نیست، ما همه سربازان امام زمان هستیم وتابع ولایت فقیه و سرباز کوچک ولی امر مسلمین هستیم پس اگر شفاعت عمر حضرت زهرا را میخواهیم با حدیثی زیبا پیامبرکه میفرمایند در روز قیامت کرسی گذاشته میشود که در آن کرسی، خود پیغمبر، امیرالمؤمنین و همه انبیاء و اولیاء در آن حضور دارند، در آن لحظه به همه آنها گفته میشود سرتان پایین و چشم هایتان راببندید که دختر پیغمبر میخواهد برود سمت بهشت در آن لحظه حضرت زهرا می ایستد میگوید کسانی که به خاطر حضرت زهرا ترک گناه کرده اند به بهشت بروند، سپس کسانی که به خاطر حضرت زهرا حجاب خود را حفظ کرده اند هم به بهشت بروند و شفاعت میشوند شما زنان بسیجی بدون هیچ مشقت و دشواری انسانی سعادت مند میشوند تنها با یک راه حجاب فاطمی و زندگی فاطمی که می توانید در پیش بگیرید.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها