عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با "بسیج":

لایحه بودجه یکشنبه به صحن علنی می‌رود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بررسی بودجه با توجه به مهلت های قانونی زمان بررسی کمیسیون ها و کمیسیون تخصصی نمایندگان و رعایت سقف تعیین آیین نامه راهی جز این نداشت، در دو روزآخر سال گذشته لایحه بودجه آماده بود ولی با توجه به تعطیلات نوروزی امکان بررسی وجود نداشت که دودوازدهم را جانشین کردیم.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۴۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به تصویب لایحه بودجه سال 95 یکشنبه آینده در صحن مجلس آظهار داشت: با توجه به اینکه گزارش کمیسیون تلفیق بودجه اعلام شد و نمایندگان نیز در وقت قانونی مهلت شان به پایان می رسد در اولین جلسه بحث بودجه 95 مطرح می شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس افزود: لایحه بودجه در رابطه با مباحث حوزه های مختلف اقتصاد از جهت منابع و مصارف ضرورت دارد و به دلیل اداره کشور را با بودجه دو دوازدهم لازم است تا با سرعت بیشتری به آن رسیدگی شده تا بودجه جانشین دو دوازدهم شود.

ندیمی گفت: بررسی بودجه با توجه به مهلت های قانونی زمان بررسی کمیسیون ها و کمیسیون تخصصی نمایندگان و رعایت سقف تعیین آیین نامه راهی جز این نداشت، در دو روزآخر سال گذشته لایحه بودجه آماده بود ولی با توجه به تعطیلات نوروزی امکان بررسی وجود نداشت که دودوازدهم را جانشین کردیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار