خبرهای داغ:
به مناسبت آغاز سال جدید؛

فرمانده سپاه شاهرود با ائمه جمعه شاهرود،بسطام و رودیان دیدار کرد

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی به مناسبت سال جدید با ائمه جمعه شاهرود، بسطام و رودیان در دفاتر این ائمه جمعه دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۳۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه شاهرود به مناست سال جدید با ائمه جمعه شهرهای شاهرود، بسطام و رودیان دیدار کرد.

در این دیدارها که محل دفاتر ائمه جمعه شاهرود،بسطام و رودیان برگزار شد سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با تبریک سال جدید به ائمه جمعه در خصوص همراهی و همکاری ائمه جمعه در تحقق برنامه های سپاه و بسیج تاکید کردند.

وی افزود: تعامل و همکاری ائمه جامعه به عنوان ستون شهرها در تحقق برنامه های و اهداف بسیج و سپاه اثرگذار و تعیین کننده است و ما درخواست داریم این تعامل و همکاری بیشتر از گذشته برقرار باشد.

دامغانی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بر حرکت در مسیر تاکید کرد و گفت: بسیج و سپاه در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور در این چند سال پیشقدم بوده اند و تمام تلاش این بازوان پرتوان نظام در این راستا و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

در این دیدارها ائمه جمعه شهرهای شاهرود،بسطام و رودیان، حجج السلام ترابی،رضوی نسب و معصومی با تقدیر و تبریک سال جدید به فرماندهی سپاه و همه سپاهیان و بسیجیان با تاکید بر همراهی و همکاری با نهادهای انقلابی بسیج و سپاه بر حرکت در مسیر منویات رهبری تاکید کردند.

حجت السلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه شاهرود در این دیدار گفت: باید تلاش کنیم منویات رهبری را در جامعه تبدیل به گفتمان عملی نماییم و تحقق اقتصاد مقاومتی را با همدلی و همزبانی بین دولت و ملت محقق نماییم و تبدیل به گفتمان و خواسته عمومی نماییم.

حجت السلام و المسلمین سیدعلی رضوی نسب امام جمعه بسطام نیز در این دیدار اظهار کرد: سپاه و بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی پیشقدم بوده و باید در این مسیر بازهم در خط مقدم باشند و مردم را نیز در این مسیر رهنمون سازند و دولت نیز در این مسیر حرکت و حمایت و پشتبانی نماید و همانطور که رهبری در دیدار با دولتمردان بسیج و سپاه را مثال زدند از این الگوها استفاده و حمایت کنند.

حجت السلام و المسلمین عباس معصومی امام جمعه رودیان نیز در دیدار با فرماندهی سپاه شاهرود با تقدیر از فعالیت های بسیج و سپاه در زمینه های مختلف بیان کرد: بسیج و سپاه به عنوان نهادهای انقلابی و حمایتی نظام و ارزش های آن تاکنون توانسته اند به وظایف خود به خوبی عمل کنند و امروز نیز باید در عرصه اقتصاد مقاومتی در جهت اقدام و عمل پیشقدم باشند و گفتمان رهبری را بصورت عملی و عینی در جامعه ما تحقق بخشند و با توجه به پتانسیل عظیم بسیج مردمی بتوان این امر را با همکاری سایر نهادها و پشتیبانی و حمایت دولت تحقق بخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها