نماینده مردم سنندج در گفتگو با «بسیج»:

واردات بی رویه حیات تولید را بسته است

سالار مرادی گفت : دولت باید با واردکنندگان کالای قاچاق که حیات تولید کنندگان را به خطر انداخته‎اند مبارزه جدی داشته و از جولاندهی این افراد جلوگیری نماید.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۲۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
سالار مرادی نماینده مردم سنندج و عضو کمیسیون اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: رهبری معظم سال 95 را مزین به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نموده‎اند تا اهمیت موضوع اقتصاد درونزا  بر همه روشن و مشخص گردد

وی با بیان اینکه مجلس نهم پیش نویس لازم را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی تنظیم نموده  افزود: نمایندگان مجلس نهم در سال 94 پیش نویس لایحه حمایت از تولید در راستای اجرای سیاست‎های کلی اقتصاد مقاومتی را تنظیم نموده اند تا مشکلات واحدهای تولیدی رفع گردد و واحدهای تولیدی نیمه فعال با حمایت دولت به عرصه فعالیت بازگردانیده شوند.

وی با انتقاد از سیاست خارجی دولت خاطر نشان کرد: دولت بر سیاست خارجه تمرکز داشته این در حالی است که مردم انتظار دارند در سال جدید دولت به اقتصاد، مشکلات معیشتی،اشتغالزایی نیز توجه لازم را داشته نماید.

مرادی اذعان داشت: دولت پدیده قاچاق و مرزهای بدون مرز برای قاچاق کالا را مسدود نماید تا از قاچاق کالاهای غیر ضروری ممانعت کند لذا کالاهای قاچاق، بازار داخلی را در هجمه تصرف خود گرفته‎اند.

عضو کمیسیون اجتماعی در خاتمه افزود: دولت باید با واردکنندگان کالای قاچاق که حیات تولید کنندگان را به خطر انداخته‎اند مبارزه جدی داشته و از جولاندهی این افراد جلوگیری نماید.
ارسال نظرات