خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اوقاف سمنان خبر داد

بهره مندی 280 هزار نفر از خدمات فرهنگی خیمه های معرفت در سمنان

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در طول مدت برگزاری طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت 280 هزار نفر از خدمات فرهنگی خیمه های معرفت در استان سمنان بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۰۳
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، بهنام مطلبی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مجاوران در 27 بقعه متبرکه شاخص سطح استان خیمه های معرفت برپا شده بود.

وی افزود: در این خیمه ها از ظرفیت 42 روحانی مبلغ اعزامی از قم و بومی اقداماتی چون مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، اقامه نماز و فعالیت های فرهنگی غرفه های کودکان را برعهده داشتند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: این خیمه ها در طول سال و در برنامه های ویژه ای همچون آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در خیمه های معرفت بخش های مختلفی همچون غرفه های کودکانه، پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه چند رسانه ای پیش بینی می شود و با استفاده از کارشناسان متخصص و دوره دیده اداره می شوند.

طرح آرامش بهاری یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی است که طی سال‌های اخیر ویژه تعطیلات نوروز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، همزمان با سایر استان‌ها برگزار شد و امسال برای ششمین سال از 28 اسفندماه سال 1394 آغازشد و تا 14 فروردین‌ماه ادامه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها