با هدف پوش خبري و تصويري برنامه هاي هفته زن و ميلاد كوثر كميته روابط عمومي ميلاد كوثر شهرستان خوي فعال شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۹۱۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول كميته روابط عمومي ميلاد كوثر در جمع خبرنگاران افتخاري و مسئولين روابط عمومي حوزه هاي خواهران با تبريك و تهنيت هفته زن گفت: انتخاب روز ولادت حضرت زهرا (س) به عنوان روز زن به معناي انتخاب زيباترين و مقدس ترين الگو براي زنان مسلمان و زنان همه جهان است .

ستوانيكم پاسدار جميل احمدزاده افزود: زنان مي توانند از رهگذر اسوه پذيري از سيره حضرت زهرا (س) به چنان فضيلت و جامعيتي دست يابند كه در شمار ياوران ويژه امام عصر(عج) قرار گيرند.

وي با اشاره به جایگاه زن در جامعه امروزی گفت: حضرت فاطمه الزهرا اسوه و الگویی همیشگی برای زنان است و همواره باید مواظب عفت و حجاب خود و فرزندان خویش باشند، لذا وظيفه كميته روابط عمومي به عنوان پوشش دادن برنامه هاي هفته زن معرفي و مصاحبه با زنان فرهيخته و موفق شهرستان است كه با حفظ حجاب و عفاف در تمامي عرصه ها حضور فعال دارند.

احمدزاده با اشاره به جشن ميلاد كوثر در 16 فروردين خاطر نشان كرد: اوج فعاليت كميته روابط عمومي در اين است كه با اسكان در محل جشن مراسم را پوشش دهند.

وي در پايان از اقدامات صورت گرفته كميته از جمله گفتگوي خبري با مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي، تهيه بيانيه هفته زن، خبر داد و افزود: خبرنگاران ما به حول و قوه الهي با حضور فعال خود، ساير برنامه هاي هفته زن اعم از پياده روي، رونمايي از كتاب شهيد، اردوي متربيان و...با كيفيت بالا پوشش دهند.

ارسال نظرات