خبرهای داغ:
تعدادی از خانواده‌های شهدا در نامه‌ای سرگشاده حمایت خود را از بیانات اخیر مقام معظم رهبری اعلام کردند، در بخشی از این نامه آمده است: قدرت دینی همراه با قدرت نظامی و توان دفاعی بالا و پیشرفت‌های علمی در کنار اقتصادی خودکفا عناصر مهم دفاع همه جانبه از کیان نظام است و هرکس که با آن مخالف بوده یا چون و چرایی برایش بیاورد قطعا خائن است.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۴۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، تعدادی از خانواده‌های شهدا در حمایت از بیانات اخیر مقام معظم رهبری نامه سرگشاده‌ای را منتشر کردند که در این نامه آمده است:

بار دگر امام خامنه‌ای در بهار فاطمی با بصیرتی مثال زدنی که برگرفته از ولایت و نیابتی به حق از سوی امام عصر(عج) دارد؛ پدرانه اشتباهات و غفلت‌ها را گوشزد کردند و چه دلسوزانه این غفلت‌ها را با دید اغماض از خیانت به ناآگاهی تفسیر کردند.

غفلت از سوی خواص نشان از عدم بصیرت و شاید هم تغییر مسیر افکار و اهداف انقلابی دارد و این خصیصه نقطه آغاز حضیض خیانت است و قطعا غفلت و ناآگاهی خواص ثمره‌ای جز خیانت ندارد چیزی که ملت انقلابی به ویژه خانواده بزرگ شهدا تاب تحمل آن را نداشته و با پیروی از عزیزان گلگون کفن خود، در مقابله با آن جان را فدا خواهند کرد.

سرزمین، دین، انقلاب و رهبری خط قرمز خانواده شهدا هستند شهدایی که برای تمامیت استقلال و آزادی این مرز و بوم، برای سرافرازی این ملت به فرمان امام خمینی(ره) راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند، فرزندان همسران و پدر و مادری دارند که اینک گوش به فرمان امام خامنه‌ای در خط مقدم دفاع از آرمان‌ها ایستاده‌اند.

از این رو ما فرزندان این سرزمین به امام خود می‌گوییم که عشق به شما و ولایت پذیری از شما برگرفته از عشق به مولایمان امیرالمومنین(ع) است و خواست و اراده شما را توتیای چشمان خود کرده و تا پای جان از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

دنیای امروز دنیای خدعه و نیرنگ است و انقلاب اسلامی ما در تیررس دشمنی شیطان بزرگ امریکا، اسرائیل و مزدوران آن است. قدرت دینی همراه با قدرت نظامی، توان دفاعی بالا، پیشرفت‌های علمی در کنار اقتصادی خودکفا عناصر مهم دفاع همه جانبه از کیان نظام است. هرعقل سلیمی این را می پذیرد و هرکس که با آن مخالف بوده یا چون و چرایی برایش بیاورد قطعاخائن است.
ارسال نظرات