سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 از تصویب جداول و ردیف‌های این لایحه در هیأت رئیسه کمیسیون متبوعش طی امروز خبر داد و گفت که این مصوبه فردا چاپ شده و در اختیار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۱۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1395 کل‌کشور اظهار داشت: جلسه داخلی مشترک هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق با نمایندگان 13 کمیسیون تخصصی پارلمان که در تلفیق بودجه عضو هستند، عصر امروز به طور جداگانه تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسات، نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی به طور جداگانه گزارش پیشنهادات خود را برای تکمیل جداول و ردیف‌های بودجه 95 ارائه و مطرح می‌کردند.

پورابراهیمی با بیان اینکه در این جلسات نمایندگان همه کمیسیون‌های تخصصی گزارش پیشنهادات خود را ارائه کردند، گفت: کمیسیون تلفیق دیگر جلسه‌ای نخواهد داشت و تنها برای بررسی مواد ارجاعی از بودجه 95 از صحن علنی به کمیسیون تشکیل جلسه می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در پایان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق، مصوبه هیأت رئیسه تلفیق درباره جداول و ردیف‌ها مصوبه تلفیق تلقی می‌شود و امروز تصویب جداول و ردیف‌ها در هیأت رئیسه تلفیق نهایی شده و به پایان می‌رسد و فردا مصوبه نهایی تلفیق درباره جداول و ردیف‌ها چاپ و تکثیر شده و در اختیار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات