خبرهای داغ:
پیکر جانباز شهید «مهدی ملک آبادی» با حضور مردم آبادان از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۰۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،پیش از ظهر امروز دوشنبه پیکر جانباز شهید «مهدی ملک آبادی» با حضور مردم، خانواده و همرزمان وی از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشییع و پس از طی مسافتی برای خاکسپاری در گلزار شهدای این شهر انتقال یافت.

پاسدار شهید ملک آبادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرزند شهید بود که از سنین نوجوانی در عملیاتهای مختلفی همچون والفجر مقدماتی، حماسه ذوالفقاریه، ثامن الائمه (شکست حصر آبادان)، بیت المقدس، محور عملیاتی اسکله ۱۲ روبروی پالایشگاه پا به پای سایر رزمندگان در سنگر دفاع‌اش شهر پرداخت.

به گفته همرزمانش، مهدی (فرزاد) را بیشتر سوار بر جیپ حامل یک قبضه تفنگ ۱۰۶ با دیگر رزمندگان می‌شد دید که خط مقدم را داشتند، یک بار که مهدی ترکش خورده بود فکر می‌کردند که وی به رحمت خدا رفته و حتی به سردخانه هم منتقل شد اما پس از آگاهی از زنده بودنش او را به بیمارستان منتقا کردند و او نیز پس از بهبودی دوباره به جبهه بازگشت.

جانباز شهید مهدی ملک آبادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ۴۰ درصد جانبازی از ناحیه پا و روده بود که اخیرا در سن ۴۹ سالگی و پس از تحمل سختی‌های فراوان ناشی از جراحات زمان جنگ و حتی انجام عمل باز قلب در منزل شخصی‌اش به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها