خبرهای داغ:
یکی دیگر از سروقامتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از شهر مقاوم دزفول دعوت حق را لبیک گفت و به لشکر عاشورایان اسلام و رزمندگان عزت و صلابت ایران پیوست.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۹۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،یکی دیگر از سروقامتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از شهر مقاوم دزفول دعوت حق را لبیک گفت و به لشکر عاشورایان اسلام و رزمندگان عزت و صلابت ایران پیوست.

جانباز سرافراز غلامرضا ابرکاپ از رزمندگان و جانبازان پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود که پس از سال‌ها تحمل درد و جراحات ناشی از جراحات عملیات‌های مختلف رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به دیار معبود شتافته است.

این جانباز شهید والامقام در عملیات کربلای 4، والفجر و بدر از ناحیه پا مجروح شده بود و مورد اصابت 17 تیر و ترکش خمپاره دشمن بعثی قرار گرفته بود.

جانباز شهید غلامرضا ابرکاپ در این عملیات‌ها و از ناحیه سر مجروح شده بود و سال‌ها رنج بیماری را با افتخار و عزت خود تحمل کرده بود و همواره بر حفظ انقلاب و اسلام و روحیه ولایت مداری خود توجه و تاکید داشت.

پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام فردا یکشنبه 15 فروردین ساعت 4 عصر از یادمان شهدای گمنام دزفول روبه‌روی امامزاده رودبند این شهرستان و با حضور پرشور مردم انقلابی دزفول به طرف گلزار شهیدآباد این شهرستان برگزار خواهد شد.

مراسم وداع با شهید والامقام غلامرضا ابرکاپ نیز با حضور مردم و مسئولان محلی ترحیم در همان روز از ساعت 21 الی 23 در مسجد حجت بن الحسن (عج) واقع در خیابان ناصرخسرو دزفول برگزار می‌شود.

جانباز شهید غلامرضا ابرکاپ از رزمندگان نامی گردان‌های گردان بلال دزفول در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

گردان‌های بلال و عمار دزفول از نخستین گردان‌های خط‌شکن لشکر هفت ولی‌عصر(عج) است که به صورت خودجوش از روزهای آغازین جنگ تحمیلی تشکیل شد.

بیش از چهار هزار نیرو توسط گردان بلال در طول هشت سال جنگ به جبهه اعزام شده و این گردان در عملیات فتح بستان نقش مؤثر داشته و از خط شکن‌های این عملیات بودند.

گردان بلال در طول هشت سال دفاع مقدس 390 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها