رئیس کل دادگستری گیلان فقدان فرهنگ كار و تلاش در جامعه را از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي مسئولين برشمرد و عنوان کرد: هيچ كشور و ملتي بدون كوشش به جايي نخواهد رسيد.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۹۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، احمد سیاوش‌پور در دیدار نوروزی با كاركنان اداري مجتمع‌هاي قضايي شهرستان رشت که در سالن شهيد بهشتي دادگستري كل برگزار شد، با اشاره به نامگذاري سال جديد به نام سال «اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل»، اظهار کرد: جهت‌دهي جامعه براساس معيشت و رفاه زندگي مردم  مورد تاكيد مسئولان مي‌باشد و اين امر جز با اقدام و اجرا و تلاش و كوشش در بخش‌هاي مختلف و اجرايي كردن قانون و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها تحقق پيدا نخواهد كرد.

وي تحرک و نشاط در جامعه را موجب شكوفايي اقتصاد دانست و افزود: جامعه بي تحرک و بي اراده به اقتصاد پايدار و مناسب دست پيدا نمي‌كند.

اين مقام ارشد قضايي خميرمايه زندگي بشر را كار و تلاش عنوان كرد و یادآور شد: آنچه انسان را از ساير حيوانات و جانداران  متمايز مي‌كند، خصيصه كار كردن است لذا بايد فرهنگ جامعه  را به سوي تلاش بيشتر سوق داد.

سياوش‌پور با بيان اينكه دستگاه قضايي بخش مهمي از چرخه حركت جامعه مي‌باشد، تاكيد كرد: قوه قضائيه  ضامن امنيت و عدالت است و عملكرد اين نهاد نقش بسزايي در اقتصاد و معيشت و امنيت مردم ايفا مي‌كند.

وي تكرار  سال و ماه و روز را فرصت‌هايي برشمرد كه خداوند متعال در اختيار بشر قرار داده است و خاطرنشان كرد: بايد از اين فرصت‌ها در راه خدمت به مردم بهره بريم.

رئيس كل دادگستري گیلان رعايت اخلاق اداري و احترام به ارباب رجوع را از اصول كار در دستگاه قضايي ذكر كرد و گفت: جلب رضايت خداوند در گرو كسب رضايت مردم است.

رئيس شوراي قضايي استان  فقدان  فرهنگ كار و تلاش در جامعه را از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي مسئولين برشمرد و عنوان کرد: هيچ كشور و ملتي بدون كوشش به جايي نخواهد رسيد.

 

ارسال نظرات