ﺩﺑﯿﺮ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﺯه ﺑﺎ ﻗﺎﭼﺎﻕ ﮐﺎﻻ ﻭ ﺍﺭﺯ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍن مطرح کرد
ﺩﺑﯿﺮ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﺯه ﺑﺎ ﻗﺎﭼﺎﻕ ﮐﺎﻻ ﻭ ﺍﺭﺯ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍن با بیان اینکه رای باقیمانده میوه‌های قاچاق به‌زودی اعلام می‌شود، گفت: بررسی‌های کنونی نشان‌ می‌دهد آثار سموم که بعضاً عمدی است در این محصولات وجود دارد.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۷۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اکبر پوراحمدنژاد  درباره آخرین برنامه دستگاه متبوعش برای میوه‌های کشف شده، گفت:‌امروز (دوشنبه) بازدیدی از تمامی کشفیات در سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی انجام دادیم و رأی نهایی بعد از نتیجه 3 پرونده باقیمانده و نظر کامل مراجع ذیصلاح اتخاذ می‌شود.

وی ادامه داد: اکثریت میوه‌های کشف شده که مقداری از آنها نیز در تعطیلات نوروز به‌ دست آمده به 11 تن می‌رسد و بعد از رأی نهایی که در چند روز آینده اعلام می‌شود تعیین تکلیف لازم انجام می‌گیرد اما غالب این مویه‌های قاچاق که بخشی از آنها نیز خود به خود امحا شده مورد امحا قرار می‌گیرند.

ﺩﺑﯿﺮ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﺯه ﺑﺎ ﻗﺎﭼﺎﻕ ﮐﺎﻻ ﻭ ﺍﺭﺯ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍن درباره اینکه نظریه مسئولان ذیربط درباره بخشی از این میوه‌های باقیمانده چیست؟ نیز گفت: فعلاً روی پرونده‌های موجود به غیر از 3 پرونده نظریه عدم مصرف انسانی صادر شده و دلیل آن هم به خاطر آن است که مشاهده شده آثار مخرب سموم که بعضاً احتمال عمدی بودن آن هم می‌رود وجود داشته باشد.

پوراحمدنژاد تصریح کرد: میوه‌های موجود به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد و غالب آنها نیز نارنگی پاکستانی، سیر چینی، سیب فرانسوی و انگور شیلیایی است.

ارسال نظرات