تمرکز بر ایجاد نشاط و اخلاق در فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کارکنان کانون استان چهار محال و بختیاری در ویژه برنامه ای فرارسیدن بهار و میلاد حضرت فاطمه( سلام الله علیها) را جشن گرفتند.
کد خبر: ۸۶۵۵۶۵۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان در ویژه برنامه تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و روز زن که با حضور 130 نفر از کارکنان کانون در سالن همایشهای اداره کل کانون برگزار شد،  از فعالیتهای کارکنان کانون  در سال 94 قدر دانی کرد.

فرزاد رحیمی با تاکید بر نامگذاری سال 95 به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به توانمندی های کانون و کارکنان آن اشاره کرد و گفت: ما باید بتوانیم در عمل نیز توانمندی های کانون را نشان دهیم و در کشور حرفی برای گفتن داشته با شیم.

وی با اشاره به رشد سریع  دنیای  ارتباطات و ناپایداری تغییرات اجتماعی، گفت: کانون باید در مرحله ی تغییرات قرار بگیرد و در فعالیتهای کانون باید از سبک های جدید بهره مند شد تا از آسیب دور ماند.

مدیر کل کانون با اشاره بر سیاستهای کلان کانون ، کانون را حق همه ی کودکان و نوجوانان جامعه دانست و بر مطرح کردن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان به عنوان متولی خاص فرهنگی، هنری و ادبی در استان تاکید کرد.

وی افزود: در برنامه ریزی ها باید به رشد فرهنگی و عقلی قشر مخاطب توجه کرد و فضایی مملو از نشاط و اخلاق را در مراکز فرهنگی هنری ایجاد کرد.

فرزاد رحیمی در این خصوص خاطر نشان کرد: تعاملات خوبی در جهت شناخت و معرفی فعالیتهای کانون با آموزش و پرورش ایجاد شده است و برنامه ریزی در راستای شناخت و آگاهی جامعه نسبت به کانون باید در دستور کار مراکز فرهنگی هنری قرار گیرد.

قرایت قرآن کریم،سخنرانی معاون اداری مالی کانون استان، پخش کلیپ سخنرانی معاون فرهنگی کانون در برنامه آفرین گویی تهران، شعر خوانی توسط مجید کاظمی از کارکنان کانون، اجرای موسیقی زنده اعضای مرکز فرخ شهر، قصه خوانی مریم مردانی مربی فرهنگی گندمان، مشاعره مربیان، پخش فیلم کوتاه با عنوان بوی کاغذ رنگی از  فاطمه صالحی مسوول مرکز شماره یک شهرکرد و اهدای جوایز از برنامه های اجرا شده در این جشن محسوب می شد.

در حاشیه ی این جشن نیز نمایشگاهی از  نمادهای بومی محلی آیین های عید به صورت ماکت در معرض دید مهمانان قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار