خبرهای داغ:
صبح امروز در نشست بصیرتی با حضور امام جمعه آیسک، فرمانده ناحیه سرایان و سایر مسئولین، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه سید الشهدای آیسک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۶۰۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج سیدالشهدای شهر آیسک صبح امروز با حضور مسئولین ادارات، بخشدار، شورای شهر، امام جمعه و امام جماعت موقت، جانشین و پرسنل حوزه بسیج، مسئول روابط عمومی تبلیغات حوزه بسیج و فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سرایان به همراه همکاران برگزار شد.

علی باستانی فرمانده سابق حوزه بسیج سیدالشهدا آیسک در این مراسم با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری  از حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، یادگاران 8 سال دفاع مقدس، پیشکسوتان قدردانی کرد.

وی همچنین از فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان سرایان و همکارانشان و امام جمعه ولایی و بسیجی شهر آیسک تقدیر و تشکر کرد.

باستانی از مسئولین ادارات، بخشدار، پرسنل نیروی انتظامی، فرماندهی گردان دهم پیاده امام حسین شهرستان سرایان و فرماندهی گردان بیت المقدس که در این جلسه در قالب هیئت عاشقان ولایت حضور داشتند؛ تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سابق حوزه سید الشهدای آیسک افزود: اصل جلسه امروز هیئت عاشقان ولایت و نشست معرفتی ـ بصیرتی برای بسیجیان است و در کنارش قرار شد جلسه تودیع معارفه شکل بگیرد و اجرایی شود .

باستانی ادامه داد: خدمت به بسیج خودش یک افتخار بزرگ است و هر کس قدمی در حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدای آیسک در طی این سه سال با پشتیبانی فرماندهی ناحیه به بسیجیان صبور شهر آیسک و مخصوصا امام جمعه محترم که یک بازوی توانمند برای شخص بنده و برنامه های بسیج بوده؛ جای تقدیر و تشکر دارد.

وی عنوان کرد: این انسان است که یک روز میز و جایگاه و پست و مقام تحویل می دهد و یک روز تحویل می گیرد و آن چیزی که برای آدمی باقی می ماند؛ خدمت صادقانه و خالصانه می باشد.

فرمانده سابق حوزه سید الشهدای آیسک ضمن تبریک سال جدید که با فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است گفت: در اقتصاد مقاومتی همه مسئولین با آحاد جامعه و همه ما اقدام و عمل انجام بدهیم و در مکاتبات اداری حداقل کار به یک شعار در سر برگ نامه ، چهارتا پارچه ، پوستر و بنر نصب کردن خلاصه نشود.

وی تاکید کرد: ما بسیجیان که دلگرمیمان حضرت آقاست که ان شاءالله بتوانیم این شعارها را در سطح جامعه عملی کنیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سه ساله علی باستانی تقدیر و مرتضی حسن پور به عنوان فرمانده حوزه سید الشهدای آیسک منصوب شد.


انتهای پیام/ 14165

ارسال نظرات
پر بیننده ها