زنان نقش بسیار مهمی در ترویج و گسترش سبک زندگی فاطمی -خفیف الموونه و کثیر الموونه بودن- را دارند.
کد خبر: ۸۶۵۵۶۰۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ اسماعیل نادعلی فرمانده سپاه جویبار در مراسم جشن بزرگ کوثر اظهار داشت: حضرت زهرا (س) تربیت‌شده مکتب پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به‌عنوان بهترین الگو اخلاقی و رفتاری و تربیتی برای زنان عالم است.
سرهنگ اسماعیل نادعلی فرمانده سپاه جویبار در مراسم جشن بزرگ کوثر اظهار داشت: حضرت زهرا (س) تربیت‌شده مکتب پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به‌عنوان بهترین الگو اخلاقی و رفتاری و تربیتی برای زنان عالم است.

سرهنگ نادعلی افزود: امروز زنان و دختران جامعه ما باید از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی الگوبرداری و تبعیت کنند چراکه راه سعادت و خوشبختی در آن است.

وی به آسیب‌های فضای مجازی و وجود بی بندو باری‌های اخلاقی در آن اشاره و هشدار داد: امروز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فساد انگیز و سراسر فتنه و تزویر که با هزینه بسیار سنگینی از سوی دشمن اداره می‌شود تنها راه نجات و برون‌رفت از آن و جلوگیری از تهدیدات اخلاقی، اجتماعی، دینی و تربیتی مطالعه ابعاد زندگی حضرت زهرا سلام‌الله علیها به‌عنوان الگوی بی‌بدیل است.

فرمانده سپاه جویبار بابیان اینکه زنان و مادران ما پرچم‌دار مقابله با جنگ نرم هستند گفت: نقش زنان و دستاوردهای آنان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

سرهنگ نادعلی همچنین به نقش زنان در اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: زنان نقش بسیار مهمی در ترویج و گسترش سبک زندگی فاطمی -خفیف الموونه و کثیر الموونه بودن- را دارند.

وی در پایان گفت: جلوگیری از اسراف و تبذیر و اصلاح الگوی مصرف و بهره‌برداری از تولیدات داخلی و مصرف نکردن کالاهای خارجی در کشور یک اقدام فاطمی و زینبی و یک جهاد به‌تمام‌معنا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها