مسئول نمایندگی میراث فرهنگی اشکذر، از رضایتمندی بالای مسافران در اشکذر یاد کرد و گفت: 33 هزار نفر گردشگر از جاذبه های مختلف این شهرستان دیدن کردند.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۷۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر با اشاره به استقبال خوب مسافران نوروزی از جاذبه های گردشگری شهرستان اشکذر اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده مسافران استقبال خوبی از مجموعه های درنظر گرفته نظیر کمپ ها، رمل ها و ریکزار های روان اشکذر، اسب سواری، شرکت در تور های سوارکاری با اسب و شتر و رصد ستارگان به عمل آوردند.

"سیدمحمدجعفرمیرجلیلی" مسئول نمایندگی میراث فرهنگی اشکذر، از رضایتمندی بالای مسافران در اشکذر یاد کرد و گفت: 33 هزار نفر گردشگر از جاذبه های مختلف این شهرستان دیدن کردند.

وی یادآورشد: در سال جاری با برگزاری جشنواره غذاهای محلی در پارک اشکی خاطرات سفر با سوغاتهای محلی و بازدید از جشنواره پخت و پز، شیرینی جات سنتی و غذاهای محلی و تهیه عرقیجات گیاهی در پارک اشکی به هم پیوست و خاطرات خوشی را برای بازدید کنندگان از این شهرستان برجای گذاشت.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر اظهار داشت: جشنواره های فرهنگی پاتوق روستای شمسی و جشنواره نمک چشک غذاهای محلی بابیشترین استقبال مواجه گردید.

ارسال نظرات