به منظور بزرگداشت میلاد حضرت زهرا(س) مراسمی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۳۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: به منظور بزرگداشت میلاد حضرت زهرا(س)مراسمی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)باسخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح اللهبرگزار گردید.

حجه الاسلام شاکریدر این مراسم گفت: پیامبر اعظم(س) چهل شبانه روز خدا را عبادت کردند، روزه گرفتند و بعد از تناول کردن میوه بهشتی، نطفة حضرت فاطمه(س) منعقد شد.

پدر و مادرها باید حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) را برای خود الگو قرار دهند. لقمة پاک در فرزندان تأثیر می گذارد. وقتی از شیخ انصاری پرسیدند که چطور شد شما به این مقام رسیدید ایشان گفتند: مادرم هر وقت می خواست من را شیر بدهد وضو می گرفت و نقطه مقابلش هم وقتی به شیخ فضل الله نوری می گویند فرزند شما موضع مخالفی با شما دارد ایشان می گویند: من از همان اول می دانستم که فرزندم با من مخالفت می کند چون وقتی نوزاد بود مادرش شیری نداشت به او بدهد و دایه ای برای او گرفته می شود که بعداً مشخص می شود که ناصبی بوده(ناصبی ها به امیرالمؤمنین(ع) دشنام می دهند).

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح اللهافزود: حضرت فاطمة زهرا(س) در توجه به فقرا و نیازمندان الگو هستند و در توجه به فقرا زبان زدند. در سورة «انسان» در خصوص سخاوت ایشان آیه نازل شده که «و یطعمون الطعام علی حبه مسکیناً و یتیماً و اسیراً» یعنی برتری دادن دیگران بر خود در رفع نیازها و حاجاتشان.

ارسال نظرات