خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شوط به همراه امام جمعه محترم شهرستان ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه، حفاظت اطلاعات ناحیه و مدیریت نیروی انسانی از خانواده شهیدان سردار محمد عبدالله پور و میلاد میرزایی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۰۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شوط به همراه امام جمعه محترم شهرستان ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه، حفاظت اطلاعات ناحیه و مدیریت نیروی انسانی از خانواده شهیدان سردار محمد عبدالله پور و میلاد میرزایی دیدار کردند .

فرمانده ناحیه شوط ضمن دیدار با خانواده های معظم شهیدان سرافراز سردار محمد عبداله پور و میلاد میرزایی، از صبر و مقاومت و پایداری شهداي ايران اسلامي در راه حفظ ارزشهای والای انقلاب تجلیل کردند.

سرهنگ مهدی رضوی در دیدار با خانواده این شهیدان افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا و دلجویی از آنها، روحیه مسئولين نظام را برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم تقویت می کند.

حجت اسلام و المسلمین هاشمی نیز در این دیدار گفت: امیدواریم با خدمت بیشتر به مردم و خانواده های معظم شهدا، ضمن ادامه دادن راه روشن و درخشان آنان در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار بیش از پیش این نظام الهی گام برداریم.

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه ایثارگری و جانفشانی شهدا و جانبازان پاداش بزرگی در نزد خداوند متعال دارد، افزود: در این دنیا منزل شهدا بسیار زیاد و غیرقابل مقایسه با دیگر خدمات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه نیز اظهار کرد: خانواده شهدا با تقدیم فرزندانی رشید و شایسته به اجتماع اسلامی، همچون ستارگانی در تارک کشور می درخشند و دیدار با این خانواده ها برکتی است که خداوند نصیب مسوولان کرده است.

ارسال نظرات