خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان گفت: زن مسلمان امروز به برکت انقلاب اسلامی و دیدگاه های مترقی امام راحل و مقام معظم رهبری که برگرفته از اسلام ناب است جایگاه ممتاز و بی بدیلی دارد و توانسته حتی در تاریخ بشر موثر باشد امروز زنان آزاد اندیش در سراسر جهان این پیام را گرفته اند که با حفظ حدود می توانند هویت خود را به دست آورند.
کد خبر: ۸۶۵۵۳۳۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان گفت: امروز زنان آزاد اندیش در سراسر جهان این پیام را گرفته اند که با حفظ حدود می توانند هویت خود را به دست آورند.

وی افزود: امروز در غرب جنبش های زیادی در این خصوص شکل گرفته که زنان برای پوشانندگی سر قیام کردند تا بتوانند عفت و آرامش خود را حفظ کنند.

اصلانی اظهار داشت: جنبش های زیادی وجود دارد که دختران در آنها به دنبال پوشش ها و رفتار عفیفانه هستند و گروه های مردمی در صدد احیای عفت در جامعه غربی هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: همه اینها برگرفته از پیام زن مسلمان ایرانی است که با حفظ حریم و حدود و حجاب الهی به درجات بالای علمی رسیده و در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی حضور بی نظیر دارد و مشارکت سیاسی او مثال زدنی است.

اصلانی خاطرنشان کرد: زن مسلمان امروز به جایگاه خوبی دست پیدا کرده در اقتصاد خانواده سهم دارد و به برکت انقلاب اسلامی و دیدگاه های مترقی امام راحل و مقام معظم رهبری که برگرفته از اسلام ناب است امروز زن ایرانی جایگاه ممتاز و بی بدیلی دارد و توانسته حتی در تاریخ بشر موثر باشد.

ارسال نظرات