خبرهای داغ:
اگر همه با هم در مسیری حرکت کنیم تا در مسئولیتی که داریم خیانتی نشود، موفق خواهیم بود و هیچگاه به تنهایی موفقیتی به‌دست نخواهد آمد.
کد خبر: ۸۶۵۵۳۱۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان حوزه معاونت سیاسی و امنیتی و معاونت عمرانی استانداری قزوین با بیان این‌که مسئولان در توزیع میوه شب عید عملکرد خوبی داشتند، اظهار کرد: ثبات نسبی قیمت میوه در شب عید نشان دهنده عملکرد خوب مسئولان در مدیریت توزیع و نظارت بود.

وی با بیان این‌که خدای متعال برای جامعه جهانی و چگونگی اداره آن نقشه ارائه کرده، بیان کرد: باید در این برهه از زمان که مسئولیتی بر عهده ما گذاشته شده تلاش کنیم تا نقش خود را به خوبی در اجرای نقشه الهی ایفا کنیم.

امام‌جمعه قزوین به خدمات گذشتگانی نظیر امام خمینی (ره)، علامه مجلسی، علامه طباطبایی، آیت‌الله کاشانی، شهید مطهری و امیرکبیر اشاره و تأکید کرد: آن‌ها به خوبی نقششان را در حوزه مسئولیتی خود ایفا کردند و امروز هم این مسئولیت به نسل ما سپرده شده و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم در آخرت جوابگوی اعمال و عملکردمان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به دستورالعمل‌هایی که در قرآن آمده، یادآور شد: خداوند در قرآن فرموده به خدا و رسول او خیانت نکنید و امانت‌هایی که به شما سپرده شده را به خوبی حفظ کنید و این سفارش باید سرلوحه کار همه ما باشد و بدانیم اگر خیانتی از سوی ما صورت بگیرد از سوی خداوند مجازات سختی در انتظارمان خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهایی که می‌توانیم نقشمان را به خوبی در وظیفه و مسئولیتی که بر عهده ما قرار داده شده ایفا کنیم این است که برادرانه و دلسوزانه و بر اساس مبانی دینی و قرآنی یکدیگر را مأخذه و نقد کنیم و این مهم سبب می‌شود تا امانت‌هایی که به ما سپرده شده‌اند به خوبی حفظ و نگهداری شوند.

آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: باید فرصتی فراهم کنیم که به صورت تخصصی رفتارمان با آن چه که خدای متعال از ما در قرآن می‌خواهد تطبیق دهیم. اگر همه با هم در مسیری حرکت کنیم تا در مسئولیتی که داریم خیانتی نشود، موفق خواهیم بود و هیچگاه به تنهایی موفقیتی به‌دست نخواهد آمد.

امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: نباید بر اساس تعارف و ترس کار کنیم بلکه باید به گونه‌ای عمل کنیم که در آخرت و در پیشگاه خدای متعال روسفید باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها