همزمان با خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثر با حضور مسئولان محلی و جمع کثیری از زنان شاغل در ادارات، مادران شهدا و بانوان بسیجی در پارک فرهنگیان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۸۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج امام جماعت مسجد المهدی (ع) زاهدان  در آیین جشن میلاد کوثر گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها متعلق به زنان بلکه الگویی برای همه اقشار جامعه است.
حجت الاسلام علیرضا اصغری حسامیه با اشاره به عقب ماندگی هایی که در زمینه انتقال مبانی فکری اسلام در خصوص زن در عرصه بین المللی وجود دارد، اظهار داشت: کارهای خوبی به برکت نظام جمهوری اسلامی درخصوص مقوله زن صورت گرفته، اما نیازمند کار بیشتر و تشکیل جبهه های انتقال مبانی فکری اسلام است.
وی افزود:پیروی از سیره بانوی نور دو عالم حضرت فاطمه (س) یک افتخار بزرگ برای مسلمانان است.
این کارشناس مذهبی ادامه داد: گرامیداشت روز میلاد این بانوی بزرگوار در واقع تلاشی در جهت افزایش آگاهی‏های جامعه نسبت به نقش های چندگانه، موثر و پویای زنان در خانواده در راستای تکریم مقام زن و مادر است.
حجت الاسلام اصغری حسامیه تصریح کرد: زهرای مرضیه (س) در زندگی کوتاه خود توانستند به عنوان انسانی برتر و سرور زنان عالم مطرح شوند و آنچه که ایشان را به این مرحله رساند، تقوا و بندگی خالصانه اش به درگاه باری تعالی بود.
وی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه (س) عالی ترین نمونه همسرداری و تربیت فرزندان، اخلاص و ایمان بودند.
تعدادی از مادران شهید و کسانی که نام یا القاب حضرت فاطمه(س) داشتند در پایان این مراسم به قید قرعه جوایزی به آنان اهدا شد.

ارسال نظرات