خداوند دو نعمت بزرگ را به انقلاب و ایران اسلامی داده که ولایت فقیه و مردم انقلابی و اسلامی هستند و دشمن به عظمت و عزت این قوم پی برد و اگر جرأت حمله به کشور ما را ندارد به‌دلیل حضور گسترده آن است.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۷۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
 

خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: برای نجات جوانان از فسادهای فرهنگی باید زندگی حضرت زهرا (س) را الگو قرار داد.

مرتضی رمضانی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد کوثر که در سالن ورزشی 9 دی سپاه ناحیه نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت زهرا ( س) در حوزه سیاسی برای دفاع از اسلام تا پای جان ایستادگی کرد، اظهار کرد: ایشان نه تنها برای زنان الگو هستند بلکه برای مردان هم معلم است.

وی با بیان اینکه در حوزه شخصی نیز توجه به شخصیت ایشان مهم است، افزود: ایشان در حوزه فرهنگی اعم از قرائت قرآن، نماز، عبادت و بندگی‌اش برای تمام عصرها الگو شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با بیان اینکه تمام ائمه معصومین در روایات مختلف ایشان را الگوی خود خطاب می‌کنند، ادامه داد: زنان مدینه او را امین خود دانسته و محبوب آنها بود که این فضائل تنها گوشه‌هایی از وضعیت زندگی حضرت زهرا (س) است.

رمضانی با اشاره به اینکه امروز دشمن در عرصه‌های مختلف بر افکار فرزندان و دختران ما هجمه فرهنگی وارد می‌کند، تصریح کرد: برای نجات جوانان از فسادهای فرهنگی باید زندگی حضرت زهرا (س) را الگو قرار داد و رفتارها و هنجارها براساس زندگی ایشان باشد که شخصیت‌هایی مانند حضرت امام حسن(ع) و حسین (ع) و زینب (س) تربیت کرد همان‌طور که مادران شهدا از این مقام الگو گرفتند و فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه باید خود را به زندگی حضرت زهرا (س) نزدیک کنیم، تأکید کرد: باید برای ایجاد تمدن اسلامی، جامعه‌ای قرآنی داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر خاطرنشان کرد: اگر امروز دولت‌مردان با اقتدار پای میز مذاکره حاضر می‌شوند، به‌علت ایمان قوی و باورهای دینی است.

این مسئول یادآور شد: خداوند دو نعمت بزرگ را به انقلاب و ایران اسلامی داده که ولایت فقیه و مردم هستند و دشمن به عظمت و عزت مردم پی برد و اگر جرأت حمله به کشور ما را ندارد به‌دلیل حضور گسترده مردم است.

رمضانی در پایان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم فرزندان‌مان از هجمه دشمن در امان بمانند، باید زندگی خود را به زندگی حضرت فاطمه (س) نزدیک کنیم، گفت: این اصل با مدیریت صحیح امکان‌پذیر است و مدیریت از منزل، مدرسه و محله است و با اجرای این کار مساجد ما نیز از جمعیت پر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها