مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: زنان مي توانند با برنامه ريزي درست و هماهنگ تبيين کننده اصلي اقتصاد مقاومتي در خانواده باشند.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۶۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان با اشاره به سال فاطمی و مصادف شدن آغازین روزهای سال با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، خاطر نشان کرد: در این سال باید از تمام ظرفیت‌ها در ترویج معارف فاطمی در جامعه استفاده کنیم.


وی گفت: بسیج جامعه زنان کردستان بر لزوم آشنایی هر چه بیشتر بانوان بر ابعاد وجودی حضرت فاطمه (س) بعنوان الگوی فرا زمانی برای پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی تاکید دارد.


وی ادامه داد: این مقام مسئول در ادامه با تأکید بر معرفی الگوهای اسلامی وانقلابی برای زنان جامعه اظهار کرد: اميد است با تأسی از بانوی دوعالم ومعرفی شهیده شاخص سال بتوان سيره فاطمی وجهادی را به عنوان الگو در تمامی مراحل زندگی مردم به ویژه بانوان پیاده کرد.


مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: جشن متمرکز میلاد کوثر همزمان در سراسر نواحی استان با حضور همه گروه‌ها و بانوان با محوریت حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.


وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشن ها، ترویج و اشاعه فرهنگ و سیره ناب زندگی فاطمه زهرا(س) در جامعه است، و حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان سرور زنان جهان بهترین الگو برای زنان و بانوان جامعه است.


وی با توجه به اهمیت مقام و جایگاه زن و مادر در جامعه، نقش زنان اسلامی را در پیشبرد اهداف متعالی و انسان‌ساز جوامع بشری حائز اهمیت دانست و توانمندی زنان را در اداره جامعه و تربیت خانواده مؤثر خواند.


مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان گفت: زنان مي توانند با برنامه ريزي درست و هماهنگ تبيين کننده اصلي اقتصاد مقاومتي در خانواده باشند.

ارسال نظرات