کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

دولت به دنبال رونق اقتصادی به دست بیگانگان است

یک اقتصاددان با بیان اینکه دولت چرخانندگان موتور اقتصاد را غیر بومی تصور ساخته افزود: دولت در پی واگذاری مدیریت اقتصادی کشور است تا در جهت وابستگی بیشتر به کشورهای بیگانه پیش رویم و باورش بر استقلال، خود کفایی و بها دادن به نیروهای بومی نیست.
کد خبر: ۸۶۵۵۱۷۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

نصیب شناسی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سیاست‎های نادرست اقتصادی دولت یازدهم اظهار داشت: دولت یازدهم اقتصاد کشور را مورد بازبینی قرار نمی‎دهد و به مشاوران خارجی و فعالان اقتصادی در خارج کشور امید بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه دولت چرخانندگان موتور اقتصاد را غیر بومی تصور ساخته افزود: دولت در پی واگذاری مدیریت اقتصادی کشور است تا در جهت وابستگی بیشتر به کشورهای بیگانه پیش رویم و باورش بر استقلال، خود کفایی و بها دادن به نیروهای بومی نیست.

این کارشناس اقتصادی بیان داشت: در شرایط کنونی  محوریت ثبات پذری در اقتصاد نداریم و کشورهای بیگانه درصدد پیاده سازی اهداف خود در جهت تسلط بر منابع اقتصادی ایران هستند تا بیش از پیش بر وابستگس بیفزایند این در حالی است که آقای روحانی همچنان خوش بینانه روابط تجاری با بیگانگان را مطرح می‎کند.

وی در خاتمه اذعان داشت: نفوذ و وابستگی اقتصادی کشور را دچار خسارت ساخته و مردم را نسبت به اهداف دولت یازدهم بدبین خواهد نمود.

ارسال نظرات