خبرهای داغ:
دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه خراسان جنوبی:

دولت روحانی اقتصاد مقاومتی را اجرایی نکند؛ اولین دولت ۴ ساله بعد از انقلاب خواهد بود

دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه خراسان جنوبی گفت: راه‌حل بهبود وضعیت معیشت مردم هم در اجرای اقتصاد مقاومتی است و روحانی اگر نتواند اقتصاد مقاومتی را اجرا کند، اولین دولت چهار ساله پس از انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۵۵۰۸۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سید مصطفی موسوی نژاد، دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه استان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: شعار سال بار دیگر از عدم اقدام قابل‌توجه دولت در مورد اقتصاد مقاومتی پرده برداشت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی کردند؛ اما دولت تا کنون فقط در حد شعار و اقداماتی بر روی کاغذ و مقدمه‌چینی عمل کرده است و بیشتر به دلارهای پسابرجام چشم دوخته است و زیاد به سمت مقاومتی کردن اقتصاد نرفته که این‌یک اقدام کاملاً اشتباه است.

دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه خراسان جنوبی بیان داشت: اینکه رهبری چند سال است شعارهای سال را بارنگ و بوی اقتصادی انتخاب می‌کنند، ناشی از رصد ایشان از فعالیت‌های دشمن است، دشمن امروز وقتی با طرق مختلف نتوانست ایران را به‌زانو درآورد، فشار اقتصادی را انتخاب کرده است؛ چراکه بدین‌وسیله می‌تواند کمر قشر متوسط به پایین را که اتفاقا انقلابی‌های این مملکت هم هستند بشکند و آن‌ها را از انقلاب ناامید کند.

موسوی نژاد گفت: رهبر معظم انقلاب با چشمانی باز، کاملاً هوشیارانه فضا رو می‌بینند که دشمن تمام توان خود را برای ضربه اقتصادی به ایران به کار گرفته است، به همین دلیل اقتصاد مقاومتی، که این اقتصاد مقاومتی چندین مؤلفه مهم از جمله تقویت تولید داخلی، خرید تولید داخل توسط مصرف‌کننده، نوآوری و شکوفایی در اقتصاد داخلی، افزایش صادرات غیرنفتی، وارد نکردن کالاهای غیرضروری، وابسته نکردن کشور به واردات کالاهای اساسی و امثالهم دارد را به‌عنوان بهترین و کارآمدترین راه‌حل مشکلات مطرح کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت در قبال شعار سال عمل به آن است، گفت: در شعار سال آمده است اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، یعنی مسئولان مقدمات و تئوری چینی‌ها را بگذارند کنار و وارد عمل شوند، اگر بخواهیم همچنان در مقدمات باقی بمانیم دشمن با یک تکان دیگر ضربات سهمگین‌تری را می‌تواند به کشور وارد کند؛ بنابراین اینجا عمل و اقدام فوری دولت را مطلبد تا این خلأ پر شود.

دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه خراسان جنوبی بابیان اینکه برجام اگر از آن به خوبی استفاده شود و جلو نقاط ضعفش گرفته شود می تواند در راستای بهبود زندگی مردم و حتی رشد اقتصاد مقاومتی کمک کند، گفت: آنچه ما می بینیم امروز کارشکنی آمریکایی‌ها و به خصوص وزارت خزانه داری آمریکا است.

موسوی نژاد بیان داشت: آمریکایی ها در حال حاضر تمام تلاش خود را انجام می دهند تا ایران نتواند استفاده کافی از برجام ببرد، تهدید کردن بانک ها و موسسات مالی و تجاری برای رابطه گرفتن با ایران بخشی از این تلاش های آمریکایی هاست که باعث شده است برجام در زندگی مردم به هیچ وجه حس نشود.

وی گفت: اینکه دولت حرف از برجام ۲ و ۳ می زند علتش این است که می خواهد نقطه ضعف اقتصادی خود را به بهانه برجام های دیگر بپوشاند، مردم، دانشجویان، نخبگان باید از دولت مطالبه کنند، 100 روز به پایان رسید، سه ماه و شش ماه و یکسال هم به پایان رسید و چه شد وعده ها؟

دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه خراسان جنوبی گفت: استراتژی همه چیز را گردن احمدی نژاد انداختن، همه چیز را گردن تحریم ها انداختن دیگر جواب نمی دهد و دولت هم به وعده های خود تا کنون عمل نکرده است.

موسوی نژاد با بیان اینکه مهمترین وظیفه دولت در سال آینده بهبود وضع معیشت مردم است، گفت: راه حل بهبود وضعیت معیشت مردم هم در اجرای اقتصاد مقاومتی است و روحانی اگر نتواند اقتصاد مقاومتی را اجرا کند اولین دولت چهار ساله پس از انقلاب خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار