خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:

پاسداران باید در تلاوت و عمل به قرآن پیشرو باشند

پاسداران ما باید در تلاوت و عمل به قرآن پیشرو باشند تا نورانیت این کتاب حق را در تمام کردار و رفتار خود مشاهده کنند و به عنوان الگوی جامعه حرکت نماییم.
کد خبر: ۸۶۵۵۰۲۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردارمحمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در اولین نشست سال 95 در جمع کارکنان سپاه استان در حسینیه تیپ82 صاحب الامر(عج) بیان کرد: از تلاش تمامی پرسنل در سال 94 در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام تشکر و قدردانی می‌نمائیم.

وی گفت: ما باید برای ادامه مسیر از امام و شهدا استمداد بطلبیم، و در طی این مسیر سخت اجازه ندهیم که دشمنان داخلی و خارجی دست امام امت را ببندند و از شکستن  مقاومت ما جشن  شادی بگیرند.

سردار شاهرخی افزود: ما اگر در جهت  ولایت حرکت کنیم  هیچ توطئه ای نمی تواند مانع پیشرفت ما شود و در آن صورت ما بر نقش پاسداری خود  عمل کردیم و به مانند سابق باید با تشخیص درست حرکت کنیم، و با تدبر در قرآن مسیر درست پاسداری را می توانیم پیدا نمائیم و بر مبنای آن حرکت کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین عنوان کرد: پاسداران ما باید در تلاوت و عمل به قرآن پیشرو باشند تا نورانیت این کتاب حق را در تمام کردار و رفتار خود مشاهده کنند و به عنوان الگوی جامعه حرکت نماییم.

این مقام مسئول اظهار داشت: ما پاسداران کم گویی و گزیده گویی را باید سر مشق خود قرار دهیم تا آسیب‌های جدی متوجه ما نشود، پاسداران عزیز تامل کنند که چرا با این همه مخاطب اثر گذاری مناسبی نداریم و روحیه انقلابی در حد انتظار ما نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر سخنان ما بر دیگران تاثیر ندارد به خاطر این است که  عمل به آن در ما وجود ندارد، برای سربلند شدن از مسیر حق نیاز تلاش و مرارت زیاد است و خودمان را برای پیشرفت  همه جانبه آماده کنیم.

سردار شاهرخی تشریح کرد: ما در این دنیا به فکر زندگی و آینده خود هستیم اما برای آخرت خود نباید نگران باشیم؟ جزو کسانی نباشیم که خدا را فراموش کردیم، واقعه کربلا  حاصل فراموشی  خدا و فراموشی خود است که به روی فرزند رسول الله تیغ کشیدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: سپاه از نعمات انقلاب اسلامی است، و پاسداران باید خود را در این میدان امتحان کنند،اگر دچار خود فراموشی و خدا فراموشی نشویم  عملکرد الهی خواهد بود  و در مسیر  آرمانها و فرامین رهبر انقلاب حرکت خواهیم کرد.

وی اذعان کرد: دشمنان ما در داخل  و بیرون تلاش می کنند و عده‌ای هم  آگاهانه  و یا نا آگاهانه در جهت منافع دشمنان حرکت می کنند، تمام انسان‌ها در هر جایگاهی  که هستند امتحان می شوند  و با رنج ها و دردها  و شادی ها ما را می آزماید، از بزرگترین کارها در حال حاضر پاسداری از انقلاب است و از این هدیه الهی پاسدارای کنیم و با جان و مال  و همه چیز خود در جهت  پاسداری از انقلاب حرکت کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اعلام کرد:  در حال حاضر در موقعیتی هستیم که دو جبهه در مقابل هم قرار گرفتند و ان جبهه حق و باطل است و در عرصه  میدانی به دنبال تحقق اهداف خویش هستند.

وی ابراز کرد: جبهه حق  وابسته به انقلاب اسلامی که  آرمان‌ها و اهداف الهی را دنبال می کند و دیگر جبهه باطل و کفر است که  با تمام ابزار و امکانات و  رسانه در مسیر ضربه به انقلاب اسلامی تلاش می کنند و از همه توان و ابزار خود  استفاده می کند.

این مقام مسئول در خاتمه متذکرشد: شکست انقلاب اسلامی به معنای شکست اسلام ناب محمدی  و تمام مظلومان عالم است، طبق گفته رهبری ما در مسیر پیچ تاریخی قرار داریم و  عبور از این پیچ تاریخی نیاز  آگاهی کامل از  دنیای امروز، و اعتقاد داشتن به  توان خویش است، دشمن  و دشمنی  وی را باور داشته باشیم  و در خوش باوری و بی خیالی نمی توانیم  از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها