شورای قشر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ایلام به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) و روز زن بیانیه ای به شرح ذیل بیان کرد:
کد خبر: ۸۶۵۴۹۸۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به خبرگزاری بسیج؛ بشر امروز چشم انتظار حقیقتی است که وعده داده شده است، حقیقتی که سرانجام برجایگاه خویش تکیه خواهد زد و جهان را از زیر یوغ اصحاب شیطان رجیم رها کرده و پرچم توحید را در عالم برافراشته خواهد ساخت.

سر سلسله این حقیقت طلبان وجود مبارک مادریست که کنار ستون های ایمان امتی دلاورانه ایستاد و از جایگاه خویش به تجلی حق و انعکاس آن پرداخت در هنگامه ای که تاریکی می رفت امت رسول خدا را فرا گیرد و حق از مسیر خویش خارج شود.

حضرت زهرا(س) دختر گرامی نبی اکرم(ص) و همسر جلیل القدر امیر مومنان حضرت علی(ع( تلاو باروری بود که ریشه در طهاتی توحیدی داشت و در دامن خود شجره طیبه ای پروارند که عالم تاکنون به نورشان متجلی است و از صلابت ایمانشان بارور است.

حضرت فاطمه زهرا(س) به حق الگوی غیرقابل انکار همه مردان و زنان آزاده ای است که چشم به سوی پروردگار خود دارند و پرچم توحید را دست گرفته اند و در میان غرقاب خون و بلا در هجوم اشرار عالم ایستاده اند و پایداری می کنند.

زن در تفکر دین مبین اسلام جایگاهی دارد پیشرو و پیش برنده، حاضر و جان فشان، لذا برجامعه اسلامی است که فرصت و امکان تعالی و همچنین تجلی این تعالی را در جامعه زنان که عناصر سازنه و انسان ساز جامعه هستند فراهم سازد.

این الگویی است برخواسته از تفکر دینی اسلام که به زن حرمت بخشیده است و هرگونه نگرش افراطی و تفریطی را کنار نهاده تا در مسیر بنیابین و با در نظر گرفتن همه شئون زندگی زنان آنان را در تحقق این تعالی یاری دهد و البته اولین منتفع این تعالی همه آحاد جامعه خواهند بود.

روز میلاد این بانوی بی بدیل عالم یاآور حقایقی است که هر رهرو بیداری باید به آن توجه نماید، جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با منش توحیدی و در مسیر تحقق اهدافی الهی برمبنای شجره طیبه، داعیه دار باورهایی است که باید مردانه از آن پاسداری کند و در سالی که سوی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری گردید زنان به عنوان مدیران خانه با تغییر نگاه به وظیفه خود به عنوان مدیر جهادی می توانند نقش تربیتی حمایتی و تولیدی را در اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

اولین نقش زنان ر جامعه با تغییر سبک زندگی اتفاق می افتد و با این رویه است که به نسل بعدی نیز آموزش نحوه صحیح زندگی اقتصادس داده می شود.

بسیج جامعه زنان ضمن تبریک میلاد بانوی دو عالم به مقام معظم رهبری و همه علاقه مندان و رهروان ایشان در سراسر عالم، در آغاز این سال فاطمی که ابتدا و ادامه و پایانش با نور بانوی دو عالم منور شده است از مسئولین در قوه مجریه-مقننه و قضاییه و بخشهای گوناگونی که ارتباطی با مسائل اقتصادی دارند خواستاریم که زمینه علمی شدن ظهور و بروز بیشتر آنرا فراهم نموده و موانع اداری فنی را از سر راه جوانان برداشته و با حمایت از تولید کنندگان داخلی نمودن اقتصاد مقاومتی کمک نمایند و از ورود بی رویه کالاهای خارجی جلوگیری نمایند.

بسیج جامعه زنان برای همه پیروان این طریق دعای خیر می کند امید است که خداوند این ملت را به برکت وجود مبارک حضرت فاطمه(س) مورد مرحمت و لطف دائم خود قرار دهد.

نبرد بین حق و باطل همچنان ادامه دارد تا روز موعود و نبرد نهایی و بی شک وعده خدا برحکومت پابرهنگان جهان حق است و خداوند در تحقق این اراه حتمی یارانش را انتخاب خواهد نمود، باشد که با پایداری در راه حق از یاوران خداوند باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار