خبرهای داغ:
شهدای ما همانند سالار شهیدان، حضرت سیدالشهدا(ع)، برای برپایی نماز و عدالت به جبهه‌ها رفتند و توصیه‌ی آنان، هم در وصایا و هم دستنوشته‌هایشان بر اقامه‌ نماز است.
کد خبر: ۸۶۵۴۹۶۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نخستین جلسه‌ ستاد اقامه نماز بنیاد استان در سال جاری، اقامه‌ نماز و انجام برنامه‌های ارزشی را امری قلبی دانست و افزود: درست است که ما برای اجرای برنامه‌های نماز در بنیاد بایستی دستورالعمل‌های ستاد اقامه نماز را مدنظر داشته باشیم، اما نماز و انجام امور مرتبط با آن امری قلبی و جزو باورهای دینی و اعتقادی ما است.

وی گفت: همه‌ همکاران ما باید تلاش کنند تا اقامه‌ نماز و اجرای برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر در طول سال و در همه‌ زمان‌ها در بنیاد و در زندگی شخصی‌مان نیز جاری و ساری باشد.

رییس ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که در استان قزوین برگزار شد، گفت: پیام رهبر معظم انقلاب حاوی نکات ارزنده‌ای است که با اجرای آن، بسیاری از معضلات جامعه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: رهنمودهای رهبری در این پیام، بایستی به درستی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راهکارهای اجرایی آن در سطح بنیاد و جامعه‌ی هدف مشخص شود.

در این نشست برنامه‌های بیست گانه‌ پیشنهادی ستاد اقامه‌ی نماز بنیاد استان قزوین که برخی از آنان قابلیت اجرای ملی را نیز دارد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها