مسئول گروه جهادی قمر بنی هاشم گفت: حضور در بین محرومانی که در اوج محرومیت بیشترین همراهی را با انقلاب دارند فرصتی طلایی برای خودسازی است.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۷۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: هر جهادی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر دشمنی مشخص صورت بگیرد جهاد اتفاق افتاده، و لازمه این کار دارا بودن از یک روحیه حسینی است روح که بلند شود گام هایش نیز به اندازه قامتش خواهد شد.

حال وقتی گروهی عزم چنین حرکت زیبایی می کنند و این روحیه حسینی آنان را با خود می برد تا دور دست ترین نقاط محروم تا آنجا که دیگر نه وسیله نقلیه ای می گذرد و نه خبری از هیاهوی زندگی شهری است، تنها هیاهوی موجود بازی کودکان معصوم و بی آلایش در کوچه پس کوچه های روستاست هم آنجا که جاده های خاکی، با دیوارهای کاه گلی خانه ها هم رنگ اند، آنجا که مردم روستا خاکی برخورد می کنند و تو باید خاکی تر از هر زمان دیگر بساط سفارت خودت را در آن منطقه به پا کنی، سفارتی برای کار و تلاش.

هرساله با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز دانشجویان برای خدمت رسانی به محرومان راهی این مناطق می شوند،یکی از این گروهها گروه جهادی قمر بنی هاشم دانشگاه صنعتی اصفهان است که هرساله به برای خدمت رسانی به جنوب کرمان می آیند.

سید جواد زمانیان مسئول گروه جهادی قمر بنی هاشم  در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد ومحلات  در رابطه با شرکت در اردوی جهادی گفت: شرکت در اردوی جهادی در واقع بهانه ای برای تزکیه نفس و جهاد فی سبیل الله است.

مسؤل گروه جهادی قمر بنی هاشم ادامه داد: دانشجویان جهادگر بسیجی در این اردوها، در عرصه های عمران و آبادانی از جمله ساخت مسجد وخانه عالم در روستاهای (طبق نمداد-زیران و ایسکماچی) حضور فعال خواهند داشت.

وی تصریح کرد: کار این گروه از ۲۴اسفندماه شروع وتا ۳فروردین۹۵ بود. ما باید قدر محرومان را بدانیم چرا که خدمت به محرومان توفیق الهی و خالص‌ترین خدمت است.

زمانیان خاطرنشان کرد: جهاد به معنای ساختن با مشکلات و کمبود امکانات و آشناشدن با محرومیت ها، زندگی های ساده و بی آلایش است.

وی بیان کرد: ما باید با حضور خود در بین محرومان و افراد کم بضاعت روستاها، با آنها احساس همدردی کنیم و از نزدیک با مشکلات و کمبودهای آنها آشنا شویم و تا می توانیم در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: حضور در بین محرومانی که در اوج محرومیت بیشترین همراهی را با انقلاب دارند فرصتی طلایی برای خودسازی است.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات