جشن بزرگ میلاد کوثر در پارک کیو خرم‌آباد برگزار شد

هم‌زمان با روز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) جشن بزرگ میلادکوثرعصر روز چهارشنبه با حضور عموم بانوان خرم‌آبادی در پارک کیو برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۷۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: هم‌زمان با روز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) جشن بزرگ میلادکوثرعصر روز چهارشنبه با حضور عموم بانوان خرم‌آبادی در پارک کیو برگزار شد.

قرائت قرآن، سخنرانی حجت الاسلام تیموری، مولودی‌خوانی، اجرای نمایش‌های طنز توسط هنرمندان استان و میثاق بانوان حاضر در مراسم با حضرت زهرا (س) به‌عنوان برترین الگو برای زنان ازجمله قسمت‌های مختلف این برنامه بود که به همت سپاه ناحیه خرم آباد و پایگاه های بسیج این شهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛ فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، گفت:حجب و حیا، محبت به فرزندان و همسر، گشاده‌رویی، اخلاق نیکو، وفاداری، معرفت، بصیرت و عصمت را ازجمله ویژگی‌ها و خصائل بارز رفتاری فاطمه الزهرا (س) است.

وی افزود: میلاد این بانوی الهی فرصتی ناب برای معرفی هر چه‌بهتر و بیش‌تر سبک زندگی فاطمی به بانوان مسلمان کشورمان هست.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تأکید کرد: مکارم اخلاقی حضرت زهرا (س) برای زنان در هر عصری الگو و درس‌آموز بوده که هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

سرهنگ بازگیر دفاع از حریم ولایت و امامت را ازجمله نکات برجسته و مهم حیات فاطمه الزهرا (س) دانست و تصریح کرد: بانوان انقلاب اسلامی ایران به پیروی از این بانوی الهی چه در بحبوحه انقلاب و چه در دوران دفاع سراسر مقدس پشتیبان ولایت بوده و امروز هم مسیر دفاع از حقانیت ولایت‌فقیه را به‌عنوان مسیر سعادت حیات فردی و اجتماعی می‌پیمایند.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار