مسئولین سپاه استان در معیت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء جهت تبریک سال جدید با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۵۴۷۵۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه ارومیه انجام شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء به نمایندگی از سایر پرسنل سپاه سال جدید را تبریک گفت و از خداوند متعال برای مسئولین نظام و مردم ایران اسلامی در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در سال 95 خواستار شد.

حجت الاسلام مهدوی گفت: تمام همت و تلاش سپاه استان چون سال های قبل در سال 95 نیز حرکت بر مبنای فرمایشات و فرامین رهبر معظم انقلاب خواهد بود لذا حرکت در این مسیر الهی نیازمند تلاش مضاعف پاسداران و دعای مردم عزیز می باشد.

در ادامه دیدار نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به دعای تحویل سال دگرگونی و تغییر را امری مهم در انسان ها دانست.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در ادامه گفت: برای کسب رضایت خداوند و توفیق در امورات لازم است انسان با تغییر در وجود خود دگرگونی و پیشرفت را در جامعه ایجاد نماید و آنگاه منتظر عنایت پروردگار باشد.

وی افزود: استغفار وسیله نزول رحمت الهی است و لازم است انسان ها با مرور زندگی گذشته خود، سال جدید را با تقویت نقاط قوت زندگی و توبه و استغفار از گناهان خود در سال قبل آغاز نماید که قطعا نصرت خداوندی را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: در مدیریت های اداری سازمان ها و نهادها مدیریت دینی باید تقویت شود چرا که تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده که اگر در زمینه هایی پیشرفت داشته ایم با ارتباط و توکل به خدا حاصل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بنده مدیران دولتی توصیه می کنم که به مسائل دینی بیشتر توجه نمایند چرا که هر آنچه در این زمینه قدم برداشته شود بسیار مهم و ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بحمدالله مدیران دیندار و ارزشمندی مشغول خدمت به مردم هستند خاطر نشان کرد: در این خصوص فضایی باید در ادارات ایجاد شود تا مسایل دینی در کنار مسائل تخصصی پیگیری و توفیقات بیشتر در امر خدمت رسانی به مردم بعمل آید.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: در جهانی که غرب و شرق با مدیریت مادی و نگرش مادی از بدو انقلاب اسلامی با آن دشمنی کرده اند لازم است با نصب العین قراردادن فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب بخصوص فرمایشات اخیر ایشان در اول سال راه سعادت و پیروزی را دنبال کنیم و این راه حل تمام مشکلات جامعه امروزی است.

ارسال نظرات