یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد

چشمان بسته دولت در برابر تفکرات اقتصادی آمریکا

نصیب شناسی گفت: آمریکا درصدد رونق اقتصادی برای اهداف شوم خود بوده است لذا هر بار بهانه تراشی جدیدی را مطرح می‎سازد تا به تثبیت سیاست اقتصادی و تفکرات اقتصادی حامیان خود بپردازد که این دیدگاه استعماری منسوخ شده رهبری و ملت ایران است؛ دولت با چشمان بسته به اقدام اقتصادی نپردازد.
کد خبر: ۸۶۵۴۷۱۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

نصیب شناسی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ادعاهای مجدد رییس جمهور آمریکا در عدم رفع تحریم ایران اظهار داشت: پیش بینی چنین رفتارهای متناقض آمریکایی بعید به نظر نمی‎رسد و سیاست آمریکایی در عدم پیشرفت ایران بارز است، ادعاهای تکذیب شده که در عدم تعاملات بانکی ایران و جهانی مشاهده می‎شود .

وی با بیان اینکه رهبری معظم خوش بین نبودن به توافقات هسته‎ای را اعلام داشته‎اند افزود: شناخت آمریکا در کارنامه عملکردی خود نسبت به ایران ناشناخته نبوده است و آمریکا همواره در پی حقوق و منافع خود پیش رفته‎ است.

این کارشناس اقتصادی خاطر نشان کرد: آمریکا درصدد رونق اقتصادی برای اهداف شوم خود بوده است لذا هر بار بهانه تراشی جدیدی را مطرح می‎سازد تا به تثبیت سیاست اقتصادی و تفکرات اقتصادی حامیان خود بپردازد که این دیدگاه استعماری منسوخ شده رهبری و ملت ایران است؛ دولت با چشمان بسته به اقدام اقتصادی نپردازد.

ارسال نظرات