مراسم افتتاحیه بیت الزهرا هیئت فاطمیه باحضور امام جمعه،شهردار و جمعی از سادات و اهالی اشکذر برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۵۴۶۷۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر خبر، هیئت فاطمیه اشکذر طی مراسمی با گرامی داشت میلاد سراسر نور و سرور دختر پیامبراعظم حضرت فاطمه زهرا (س)آغاز به کار رسمی ساختمان بیت الزهرا این هیئت را در جوار امام هشتم جشن گرفتند.

دراین مراسم که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر اشکذر ، حجت الاسلام و المسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد امام جمعه اشکذر از تلاش و مساعدت خیرین و اعضای هیئت فاطمیه اشکذر و کلیه کسانی که در خرید زمین و احداث و تکمیل این بنای خیریه همت گماشته اند تقدیر وتشکر کرد.

مداحی دوست داران اهل بیت،قرعه کشی و اهداء جوائز به شرکت کنندگان در مسابقات متعدد جشن میلاد از جمله مسابقه قرات قرآن ، ختم صلوات و سیره حضرت فاطمه همچنین بانوانی با اسامی فاطمه و زهرا ، تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از شاگردان مرحوم محسن کارگر قاری بین المللی ، نصب تابلو مقام معظم رهبری و علم فاطمه زهرا در محل بیت الزهرا و سخنرانی روحانی محترم آقای علوی از جمله برنامه های این مراسم بود.

ساختمان بیت الزهرا هیات فاطمیه به لطف خدا و مساعدت خیرین شهرستان در چهارطبقه شامل پارکینگ و ۱۸ سوئیت با تجهیزات کامل پذیرای زائرین علی بن موسی الرضا می باشد.

مصاحبه ای با یکی از پیر غلامان امام حسین و از فرزندان حضرت زهرا (س)سید علی میردهقان(عرب) مسئول هیئت فاطمیه شهرستان اشکذر:

* اشکذر خبر: لطفا خود را معرفی کنید؟

سید علی میردهقان هستم یکی از اعضای هئیت فاطمیه شهرستان اشکذر

* اشکذر خبر:در مورد احداث این ساختمان گزارشی ارائه دهید؟
با عنایات ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها و در روز تولد بانوی دوعالم ساختمان بیت الزهرا افتتاح شد.زمین این بنا در سال ۱۳۸۰ توسط خیرین محترم به مبلغ حدود۲۴۰میلیون ریال با نیت ایجاد مکانی برای عاشقان امام هشتم و در کنار حرم آن امام شریف خریداری شد. ساختمان کلنگی این بنا در ۱۳۸۱ نوسازی شد و سالنی به مساحت۹۰متر و سرویس بهداشتی و آشپزخانه به آن اضافه شد در سال ۱۳۹۲ با توکل بر سیدالشهدا کلنگ احداث بنای فعلی توسط روحانی عزیز از خانواده سادات حاج سید علی بمان مدنی و جمعی از خانواده های شهدا زده شد.ساختمانی که خشت خشت و آجر به آجر آن با عشق خادمین و خیرین به امام هشتم گذاشته شد به واقع این ساختمان هر متر مربع ۲ میلیون تومان ارزش مالی دارد . ۱میلیون تومان آن توسط خیرین داده شد و بیشتر از نیمی از هزینه ساخت زحمات دوست داران اهل بیت است که انشاالله مزد خود را از صاحب این روز بگیرند.

* اشکذر خبر: در پایان نکته ای یا حرفی هست بفرمایید؟

نه فقط اجر همه با امام هشتم و سیدالشهدا.

photo_2016-03-31_12-24-39

photo_2016-03-31_11-54-06

photo_2016-03-31_11-56-15

photo_2016-03-31_11-55-57

photo_2016-03-31_12-24-10

photo_2016-03-31_11-53-58

photo_2016-03-31_11-55-40

ارسال نظرات