خبرهای داغ:
گروه جهادی خیبر دانشجویانی هستند که در نوروز با لبیک به فرمان ولی فقیه جامه خدمت به محرومین بر تن کردند و در بهار زندگی خود برای خودسازی فرصت را مغتنم شمردند.
کد خبر: ۸۶۵۴۶۲۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

جواد قوسی عضو گروه جهادی خیبر دانشگاه پیام نور بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: خوشحالم که برای اولین بار است که به عنوان جهادگر برای مرمت و ساخت قسمتی از امام زادگان سیدمراد و سید باقر از توابع شهرستان بیرجند در روستای گیوک انجام وظیفه می کنم.

وی یادآورشد: حضور گروه جهادی خیبر در ایام نوروز برای بازسازی و مرمت امام زادگان سید باقر و سید مراد و همکاری با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند هم سبب افزایش گردشگری در روستا و استفاده معنوی گردشگران از فضای معنوی می باشد.

این دانشجوی عمران دانشگاه پیام نور بیرجند با بیان اینکه نیروهای جوان در ایام فراغت می توانند از فرصت هایی که در اختیار آنها قرار دارد بهترین بهره را ببرند، گفت: یکی از این راهها بهره مندی از نیروی جوانی، حضور در مناطق محروم به عنوان جهادگر است که هم باعث اعتماد به نفس، کسب تجربه و افزایش روحیه معنوی می شود.

ابوالفضل ایزدی مقدم نوجوان 12 ساله بیرجندی و کوچکترین عضو گروه جهادی خیبر نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج افزود: از طریق یکی از اقوام به این گروه جهادی دانشجویی معرفی شدم و در ایام نوروز 95 برای اولین بار در اردوهای جهادی شرکت کردم.

وی بزرگترین افتخار خود را آشنا شدن با گروه های جهادی دانست و گفت: خدمت رسانی به مردم و کمک به ساخت آستانه مقدس امام زادگان سید باقر وسید مراد بهترین توفیق برای من است.

حجت السلام خداداد خدایی مسئول اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند نیزدر گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تقدیر از حضور گروه های جهادی در مناطق محروم و کمک به ساخت امام زادگان بخصوص گروه جهادی خیبر برای مرمت و ساخت امام زادگان سید مراد و سید باقر روستای گیوک گفت: گروه های جهادی ظرفیت خوبی برای ساخت امام زادگان هستند که با استفاده از کمک های مردمی و خیرین می توان حرمین مطهر امام زادگان که قلب معنوی مناطق روستایی و شهری ما هستند استفاده کرد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در محقق نمودن تدابیر و فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) نقش اساسی دارند، گفت: با حضور گروه های جهادی می توان بسیاری از مشکلات مناطق محروم را مرتفع کرد و یا با برنامه ریزی درست و به هنگام می توان در برطرف کردن آن تلاش شود.

انتهای پیام/ 16165


ارسال نظرات
پر بیننده ها