خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد:

فعالیت بیش از 1300 نفر در اردوهای جهادی نوروز 95

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 365 نفر از اقشار مختلف در قالب 66 گروه جهادی، ایام نوروز در سراسر استان فعالیت داشتند.
کد خبر: ۸۶۵۴۶۰۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

محمد زهرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک سال جدید اظهارداشت: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری 66 گروه جهادی در سطح استان در عرصه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و کشاورزی فعالیت داشتند.

زهرایی با اشاره به اینکه 85 نفر در قالب 5 گروه دانشجویی 10تا 12 روزه که از این تعداد 45نفر خواهر و 40 نفر برادر بودند در مناطق محروم خدمت رسانی انجام دادند، گفت: 31 نفر برادر و خواهر در قالب دو گروه جهادی سه روزه نیز در ایام عید سال جاری برای خدمت رسانی اعزام شدند.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی محلات در ایام نوروز 95 عنوان کرد: 271 نفر در قالب 18 گروه جهادی هفت روزه که از این تعداد 216 نفر برادر و 55 نفر خواهر بودند؛ در عرصه های مختلف خدمت رسانی کرده اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به گروه های جهادی سه روزه محلات گفت: سه گروه جهادی در قالب 29 نفر برادر در ایام نوروز سال جاری فعالیت انجام دادند.

وی با اشاره به حضور گروه های جهادی مهمان در سراسر استان تصریح کرد: 7 گروه جهادی مهمان در قالب 470 نفر که از این تعداد 372 نفر برادر و 98 نفر خواهر بودند در عرصه های، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی به مردم مناطق محروم خدمت رسانی داشته اند.

زهرایی با اشاره به فعالیت های جهادی حلقه های صالحین در ایام نوروز گفت: 510 نفر در قالب 31 گروه از حلقه های صالحین فعالیت جهادی یک روزه داشته اند که از این تعداد 428 نفر برادر و 82 نفر خواهر بودند.

انتهای پیام/ 16165

ارسال نظرات
پر بیننده ها