مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: سپاه پشتوانه اصلی انقلابیون در سطج جهان شده است.
کد خبر: ۸۶۵۴۵۳۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید احمد حسینی صبح امروز در جلسه انس و الفت ستاد سپاه امام رضا(ع) در نمازخانه پادگان شهید کاوه مشهد که با حضور نیروهای پایوربرگزار شد بیان داشت: سال گذشته سالی پر از افتخارات و سربلندی‌های مختلف در بیشتر عرصه‌های کاری و ماموریتی بود و با تحولات جاری در سپاه استان و فضای شهر، اقدامات جدیدی رقم خورده است.

وی در ادامه خطاب به پاسداران افزود: شعار اصلی سپاه و اعتبار آن به آیه ای است که نقش سینه شماست؛ سپاه پشتوانه اصلی انقلابیون جهان شده است. امروز دشمنان اسلام و بشریت منطقه جز زور ندارند و نمی فهمند لذا باید توانمند شد تا به حقوق خودمان برسیم و از آن دفاع کنیم.

حسینی ابراز داشت: متاسفانه کسانی که یا خسته شده اند یا تحملشان به پایان رسیده است ندا و زمزمه‌یشان این شده  که باید با کدخدای خود خوانده کنار آمد و تسلیم ظلم و همراه آنان شد؛ دشمنی که به دنبال تغییر ساختار غرب آسیا بود و هنوزهم به دنبال جنگ است مانند جنگ تابستان سرزمین‌های اشغالی و اهدافشان که در آن با رویکرد سخت و نرم به دنبال منفعتشان هستند لذا باید مراقب افرادی بود که دنبال دست کشیدن از آرمان‌ها هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران سپاه گفت: انتظار است با ایجاد انسجام و همدلی برای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب به میدان بیایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها