خبرهای داغ:
داندانپزشک جهادگر:

ارائه خدمات درمانی توسط دانشجویان دندانپزشک استان قزوین

تیم داندان پزشکی در زمينه آموزش و بهداشت دهان و دندان با استفاده از اساتيد و دوستان خود در 15 روستاي اقماري دستجرد ارائه خدمات داده است.
کد خبر: ۸۶۵۴۵۳۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین بهرامی دانشجویی رشته دندانپزشکی استان قزوین در حاشیه اردوهای جهادی در روستای دستجرد سفلی با اشاره به عملکرد تیم داندان پزشکی در این طرح بیان کرد:  تیم داندان پزشکی در زمينه آموزش و بهداشت دهان و دندان با استفاده از اساتيد و دوستان خود در 15 روستاي اقماري دستجرد ارائه خدمات داديم، و افراد زيادي  از مردم منطقه از اين طرح استقبال كردند.

وی افزود: تیم پزشکی به افرادي خدمات دندانپزشكي مي دهد كه بيش از  6 ماه سكونت در روستا داشته باشند،  لذا به دليل آشنايي تيم پزشكي آموزش كمك هاي اوليه به افراد نيز داده شد و در اين زمينه دهياري ها كمك هاي خوبي به تيم كردند كه از همه آنها تشكر مي كنيم.

 چه نهادهايي به شما سر زدند؟

ما نهادهاي دولتي را نديديم اما برادران سپاه به طور مداوم به ما  سر زدند و در جريان كار قرار گرفتند و در حد توانشان هم كمك هاي خوبي داشتند، دوستان گفتند كه از استانداري هم برای بازدید از عملکرد اردوهای جهادی آمدند، من به همه بزرگواران  توصيه مي كنم كه سفر به اين مناطق را در برنامه كاري خود قرار دهند و با ديدن محروميت ها و فقر انسان ها  اندكي از فشار هاي رواني خود بكاهند، و قدردان نعمتهاي خدادادي باشند.

بهرامی اذعان کرد: با توجه به اینکه این روستا‌ها در مركز كشور است بسیار محروم و مستضعف می‌باشند و ما بايد نقاط ديگر را در نظر بگيريم و همه با هم  به ريشه كني فقر و محروميت اقدام كنيم.

 رسانه ها  چقدر در اين اردوها شما را ياري مي كنند؟

 شما تنها رسانه اي هستيد كه همه ساله اين اردوها را پوشش مي دهيد و در ترويج آن تلاش مي كنيد، اما ساير رسانه ها  تا كنون  براي پوشش خبر نيامدند، اين فرهنگ جهادي مي تواند اقتصاد مقاومتي را هم شامل شود و همه بدون ادعا می‌توانند وارد صحنه شوند تا انشاء الله كشور را از وضعيت ركود خارج كنيم.

روزانه چند نفراز خدمات شما استفاده مي كنند؟

  روز گذشته ما توانستيم تعداد 110 نفر كشيدن دندان،5 نفر جرم گيري، و 30 نفر هم  پركردن دندان  داشته باشيم و اين تعدا با كمي نوسان مي تواند ميانگين  عملكرد تيم پزشكي  باشد كه در اردوهاي جهادي با مركزيت روستاي دستجرد ارائه خدمات مي دهد و خدمات دارويي  را هم مركز بهداشت شهيد بلنديان تقبل كردند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها