خبرهای داغ:
متأسفانه برخی از مسئولان با بی‎توجهی به رهنمودهای مقام معظم رهبری، خودرا به نشنیدن و ندانستن زده و بجای عمل به فرمایشات رهبری به سخنرانی، برگزاری جلسات بی نتیجه و بزرگ نمایی برخی اقدامات روی آورده اند.
کد خبر: ۸۶۵۴۵۰۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

سرهنگ علیرضاحیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در رابطه با نامگذاری سال 95 به" اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" بیان کرد: هرساله رهبرانقلاب با بررسی شرایط و الزامات کشور، اقدام به نامگذاری سال نموده و مسیر پیش روی کشور را هدف گذاری و ترسیم می‌کنند که این اقدام نشان دهنده اهمیّت موضوع و لزوم توجه مسئولان به اجرایی شدن رهنمودهای ایشان و حرکت در مسیر تعیین شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری طی سالهای گذشته مسئولان کشور را به اجرایی نمودن سیاستهای اقتصادمقاومتی و توجه به توان داخل گوشزد کرده اند، اما متأسفانه اقدامات انجام شده در این بخش مورد رضایت ایشان نبوده است.

حیدری ادامه داد: فرمایشات رهبرانقلاب روشنگر مسیر آینده پرفراز و نشیب کشور و راهگشای مشکلات پیش روی جامعه است و همه دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها و مردم باید برای اجرایی شدن فرمایشات ایشان با جان و دل وارد عمل شوند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: علی رغم تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توان داخل و عدم چشم دوختن به خارج از کشور، متأسفانه برخی از مسئولان با بیتوجهی به رهنمودهای ایشان خودرا به نشنیدن و ندانستن زده و بجای عمل به فرمایشات رهبری به سخنرانی، برگزاری جلسات بی نتیجه و بزرگ نمایی برخی اقدامات روی آورده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: طی روزهای اخیر، نیروی هوافضای سپاه با اعتماد به جوانان انقلابی و تکیه بر توان داخلی نمونه شایسته ایی از "ما می توانیم” را به نمایش گذاشت و قدرت علمی و دفاعی کشور را به رخ جهانیان کشید، اما مواضع غیرانقلابی برخی مسئولان به گونه ای است که کشور را محتاج به غرب و آمریکا نشان داده و موجبات زیاده خواهی استکبار جهانی را فراهم می کند.

حیدری خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبرانقلاب فرمودند، باید روحیه اعتماد به نفس ملی را در کشور تقویت نمود و بستر لازم برای استفاده از ظرفیّت های فراوان موجود را ایجاد کرد.

وی بسیج را یکی از پرچمداران و پیشگامان اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اقتصادمقاومتی، حمایت از کارگاههای زودبازده و ایجاد 120 نفر اشتغال مستقیم از جمله اقداماتی بود که بسیج شهرستان البرز در راستای تحقق شعار سال گذشته به انجام رساند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز اضافه کرد: در سال جاری نیز سپاه و بسیج باتمام ظرفیت به میدان آمده و تمام توان خود را برای اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی بکار خواهد بست که البته امیدواریم تمام دستگاههای اجرایی وارد میدان عمل شده و ازتوان وظرفیت بسیج نیز استفاده کنند.

این مسئول اظهار کرد: امروز دشمن با نفوذ، تهدید و تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است که بسیج شهرستان البرز درکنار توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی؛ با اجرای رزمایش‌های نظامی، ارتقاء توانایی‌های دفاعی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، همایش‌های بصیرتی، اردوهای جهادی ودفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) با تمام ظرفیّت خود وارد میدان حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.

حیدری درخاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بویژه شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: امنیّت امروز ما اتفاقی نیست و ما هرچه داریم از شهدایی داریم که دردفاع از انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت(ع) جان عزیز خویش را نثار کردند که امیدواریم با پیروی از مقام عظمای ولایت و خدمت به مردم غیور ایران اسلامی، قدردان شهداء و خانواده های معزز آنان باشیم.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها