تقویت بنیه دفاعی شرط عقل و تامین کننده امنیت کشور است/ تبریک پیروزی رزمندگان سوری علیه داعش

دشمن و همه کشورها برای تقویت بنیه دفاعی خود تلاش می‌کنند، چرا ما نباید برای دفاع از کشور وسایل لازم را داشته باشیم، اسلام ما را از حمله و تجاوز به شدت منع اما سفارش به تقویت دفاعی کرده است و هرگونه اقدام ایران اسلامی تنها جنبه دفاعی دارد.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۷۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴



خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه شهرستان نور با اشاره به اینکه بهانه‌گیری خصلت دشمن است، گفت: باید در برابر استکبار جهانی خود را تقویت کنیم و از نظر نظامی و موشکی توان خود را در برابر دشمنان افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند در مصلی الغدیر این شهرستان، با سفارش و توصیه به تقوی الهی، اظهار کرد: حرمت داشتن مومنان وظیفه مسلمانان است و نباید آبروی مومنان را بریزیم که در غیر این صورت از شیطان اطاعت کرده‌ایم و مورد عذاب الهی واقع می‌شویم.

وی به روز طبیعت اشاره کرد و افزود: ما باید با ورود به جنگل، طبیعت و ساحل دریا از نعمت‌های خدا بهره‌مند شویم و این حضور خود نشانه امر به معروف و نهی منکر نیز است.

امیری‌ارجمند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان سراسر کشور، فرمودند «دشمن بیکار نیست و همواره تلاش دارد تا به انقلاب ضربه بزند، این دشمنی ادامه دارد و ما باید در مقابل دشمن از خود دفاع کنیم، برای دفاع باید قدرت مقابله داشته باشیم».

خطیب جمعه شهرستان نور با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برخی می‌گویند دوران موشک به پایان رسیده و باید مذاکره کرد، خاطرنشان کرد: دشمن و همه کشورها برای تقویت بنیه دفاعی خود تلاش می‌کنند، چرا ما نباید برای دفاع از کشور وسایل لازم را داشته باشیم، اسلام ما را از حمله و تجاوز به شدت منع اما سفارش به تقویت دفاعی کرده است و هرگونه اقدام ایران اسلامی تنها جنبه دفاعی دارد.

وی ادامه داد: جهاد ما جهاد دفاعی است و ما باید خود را برای دفاع تقویت کنیم، نمی‌شود دشمن به سلاح‌های مدرن روز تجهیز شود و ما به‌دنبال تامین امنیت خود نباشیم.

امیری‌ارجمند اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز اگر کسی از روی بی‌آگاهی این حرف را بزند، باید او را آگاه کرد ولی اگر با آگاهی و دانش این سخنان را بر زبان براند، خیانت است و باید با آنان برخورد شود، ما باید در مقابل دشمن توانمند شویم تا بتوانیم به‌موقع از کشور و مردم خود دفاع کنیم.

این مسئول با اعلام اینکه امروز دیگر دوران حرف و شعار نیست، باید اقدام و عمل کرد و به فکر معیشت و اقتصاد مردم بود، ادامه داد: با وجود همه خوش‌بینی‌ها از مذاکرات هسته‌ای نتیجه لازم را ندیدیم، کشور به تعهدات خود تاکنون عمل کرده است ولی طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد و تحریم‌های جدیدی وضع کرد، در حالی که مسئولان قول داده بودند همه تحریم‌ها همزمان با روز نخست اجرای برجام لغو شود و مردم آثار لغو این تحریم‌ها را در زندگی خود لمس کنند.

وی با اشاره به طرح برجام دو، سه و چهار از سوی برخی از افراد، خاطرنشان کرد: اگر در اجرای برجام توجه به تعهدات نشود و در توافقات دقت نشود برجام 14 و 15 هم کاری از پیش نمی‌برد.

امام جمعه شهرستان نور به اتهام‌زنی مکرر دشمن اشاره کرد و افزود: فروش سلاح توسط آمریکا و هم‌پیمانانش، خرید و تحویل سلاح از سوی عربستان به تروریست‌ها از جمله داعش را نقض حقوق بشر نمی‌دانند ولی ساخت و آزمایش موشک ایران را نقض حقوق بشر اعلام می‌کنند، این نشان از عمق دشمنی دارد و ما را مصمم می‌کند تا خود را برای دفاع همه‌جانبه آماده کنیم.

امیری‌ارجمند در پایان با تبریک پیروزی سوریه در جبهه نبرد با داعش و کمک روسیه به ارتش سوریه در سرکوب تروریست‌ها، گفت: در طرف دیگر هواپیمای آمریکا ارتش عراق را بمب باران می‌کند و ما انتظار نداریم دشمن برای ما فرش قرمز پهن کند، بهانه‌گیری خصلت دشمن است ولی ما باید در برابر استکبار جهانی خود را تقویت کنیم و از نظر نظامی و موشکی توان خود را در برابر دشمنان افزایش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار