عده‌ای سعی می‌کنند غرب را مقتدای خود قرار دهند و عده‌ای هم تبلیغ انحراف می‌کنند، عده‌ای با نزدیکی به غرب یا جریان انحراف و یا مخالفت با ولایت فقیه خواسته یا ناخواسته می‌خواهند مردم، امام و رهبری و روحانیت را از هم جدا کنند.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۷۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷



خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه سوادکوه‌شمالی با اشاره به نقش روحانیت در تاریخ، گفت: روحانیت همیشه در صحنه‌های دفاع از اسلام و مردم پیشگام بود ولی امروز خواسته یا ناخواسته عده‌ای قصد تضعیف جایگاه روحانیت را دارند.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی با اشاره به اینکه دفع بدی‌ها یکی از اهداف مؤمنان است، اظهار کرد: کسانی که به اثبات بدی‌های مؤمنان علاقه‌مند هستند و هیچ‌گونه احتمالی را هم پذیرا نیستند دارای ایمان غیر واقعی هستند.

وی با بیان اینکه آلودگی زبان و قلم در فضاهای مجازی بیش از گذشته افزایش یافته، خواستار عمل به اهداف اقتصاد مقاومتی شد و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی همه تلاش کنند تا اهداف آن محقق شود.

امام جمعه سوادکوه‌شمالی با انتقاد از اینکه عده‌ای سعی می‌کنند غرب را مقتدای خود قرار دهند و عده‌ای هم تبلیغ انحراف می‌کنند، خاطرنشان کرد: عده‌ای با نزدیکی به غرب یا جریان انحراف و یا مخالفت با ولایت فقیه خواسته یا ناخواسته می‌خواهند مردم، امام و رهبری و روحانیت را از هم جدا کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مداحان، افزود: قرآن به ما دستور داد تا زمانی که کینه دشمن وجود دارد خود را تقویت کنیم که جنبه نظامی یکی از موارد برجسته آن است.

خطیب جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه تعلیم، آموزش و قرائت قرآن از حقوق کودکان بر گردن والدین است، بیان کرد: قرآن بهترین کتاب روی زمین است.

مهدوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد خیابانی، شهید آیت‌الله محمدباقر صدر و خواهر ایشان، گفت: روحانیت همیشه در صحنه‌های دفاع از اسلام و مردم پیشگام بود ولی امروز خواسته یا ناخواسته عده‌ای قصد تضعیف جایگاه روحانیت را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها