خبرگزاری بسیج مازندران، معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به آماده‌باش سوادکوه برای بحران‌های سیل و بارندگی از بر زمین‌ نشستن 20 سانتی‌متر برف در آلاشت سوادکوه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۵۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴




خبرگزاری بسیج مازندران، عین‌الله طالبی در حاشیه بازدید از بخش مرکزی سوادکوه با اشاره به بارندگی در شهرستان سوادکوه، اظهار کرد: برای جمع‌آوری درختان قطع‌شده در مسیر‌های عبور و مرور هماهنگی‌های لازم با اداره منابع طبیعی و راه و شهر‌سازی انجام شده‌است.

وی با بیان اینکه در منطقه آلاشت سوادکوه حدود 20 سانتی‌متر برف بر زمین نشسته است، افزود: شهرداری آلاشت با ماشین‌آلات شهرداری در حال پاک‌سازی مسیر‌ها است و هماهنگی با البرز مرکزی و سایر ادارات و نهاد‌ها به‌منظور مدیریت حوادث احتمالی انجام شده‌است.

معاون فرماندار سوادکوه به حضور چند دستگاه خودرو و مسافر در منطقه ییلاقی «انند و چرات» اشاره کرد و با اشاره به هماهنگی با مسئولان محلی برای خروج آنان از مناطق حادثه‌خیز، بیان کرد: ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه برای مدیریت شرایط بحران احتمالی بازندگی و سیل در حال آماده‌باش هستند.

طالبی با اشاره به اینکه تاکنون مشکل خاص بحرانی به ما گزارش نشده است، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد هماهنگی بین ادارات و نهاد‌های مرتبط انجام شده‌است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها