خبرهای داغ:
زخم هايي را برتن جوانان اين مملكت ديدم كه هيچ وقت آن را فراموش نخواهم كرد، تصاوير آنان هميشه جلوي چشمان من است.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۲۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

دکتر سید محسن سید پور طباطبائی پزشك عتبات و حرم مطهر حضرت معصومه (ع) در ميان  اردوهاي جهادي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در حاشیه اردوهای جهادی روستای دستجرد سفلی بیان کرد: من دانشجوي داوطلب بودم و در سال 1366 به جبهه اعزام شدم و در عمليات كربلاي 4 شركت داشتم.

 وی گفت: حضور در جنگ هشت سال دفاع مقدس و کسب تجربه در آن سال‌ها نیز سبب شد تا به همراه دانشجویان جوان پزشک در اردوهای جهادی به منظور رفع برخی از نیازهای مردم محروم در این مناطق شرکت کنم.

        زخم هايي برتن جوانان ديده ام كه تا ابد فراموش نخواهم كرد

دکتر طباطبائی اذعان کرد: زخم هايي را برتن جوانان اين مملكت ديدم كه هيچ وقت آن را فراموش نخواهم كرد، تصاوير آنان هميشه جلوي چشمان من است و نمي توانم خودم را كنترل كنم، گريه امانم نمي دهد.

جهادگر بسیجی متذکر شد: من از استان قم آمده ام و به صورت داوطلب در اين اردوها شركت مي كنم، من به همرزمانم قول داده‌ام كه تا پاي جان در راه خدمت به مستضعفين و محرومين  تلاش كنم.

وی اضافه کرد: كار ما در برابر عظمت رزمندگان و شهدا مانند قطره در برابر كهكشان است،  من پزشك عتبات هستم و به زائرين نجف،كربلا، كاظمين هم خدمت مي كنم، هيچ سفري براي من با ارزش تر از خدمت به محرومين نيست.

يادگاران حماسه چقدر الهي فكر مي كنند!

              زخم هايي برتن جوانان ديده ام كه تا ابد فراموش نخواهم كرد

 ساده و بي پيرايه بودم، مي توانست در سفر كيش و قشم و خارج از كشور باشد، كسي هم منتقد رفتن يا نرفتنش نمي شد! اما چند صد كيلومتر  آمده بود تا در كنار  مردم محروم استان باشد و دردي از آنان دوا كند، تمام ويزيت هايش رايگان بود، با خود كمي فكر كردم كه يادگاران جنگ و جبهه چقدر  الهي فكر مي كنند! سهم خود را از خدا مي خواهند، با تمام رشادت هايشان هنوز خود را بدهكار ملت  و انقلاب مي دانند! گوشه اي از فرهنگ  دفاع مقدس را مشاهده مي كرديم، به راستي! چقدراز اين يادگاران غافل هستيم در حاليكه آنها در گمنامي  خويش با امام و شهدا  ميثاق بستند و در زدودن فقر از چهره امت انقلابي فروگذار نمي كنند!

               زخم هايي برتن جوانان ديده ام كه تا ابد فراموش نخواهم كرد

 سلام بر قصر شيرين و هويزه

به سرهايي كه رفتند جنگ نيزه

سلام بر روزگاران سواران

به عباس و رجايي و جماران

سلام بر روزهاي سرد مجنون

 به روزهايي كه دادند ملتي خون

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها